Ferrari a ratat si masina de anul asta. Pana la urma pozitionam care masina este mai buna dupa consistenta rezultatelor.
Cu Massa si inca unul ca el Ferrari s-ar fi batut cu Mercedes si Renault pentru locul 3.
Diferenta e facuta de o singura variabila: Alonso.
Se tot vorbeste de egalitatea de la RBR insa parerea mea este ca Vettel a primit tot suportul chiar in detrimentul lui Webber - vezi aripa fata de la Silverstone.
Mi s-a parut interesat strategia lui Button de a folosi o configuratie cu multa apasare aerodinamica, aripa spate mare + F-Duct. Ieri in cursul calificarilor a avut viteza de top cu 15km mai mica decat a lui Hamilton, care a folosit varianta cu apasare aerodinamica mica, aripa spate mica si fara Fduct - dar per total a avut timpi mai buni.
Ma bucur ca Vettel si-a facut cursa pentru ca acea rocada, initial, mi s-a parut "strategica" in conditiile in care numai 2 tururi a avut "buba la motor".
Hungaroring pune in evidenta ce are mai bun Red Bull in comparatie cu concurenta - aderenta ff buna in virajele lente si medii. Difereta intre ei si restul echipelor se face cu precadere in sectorul 2, foarte virajat, si 3.
In Italia Mclaren probabil o sa aiba acelasi avantaj fata de austrieci.
Nu cred ca intrarea lui Pique a determinat acea victorie. Alonso a avut cei mai buni timpi in acea cursa.
Tot Pique a blocat sistemul de alimentare al lui Massa astfel incat sa piarda 1 min la boxe? S-au Kimi s-a infipt in zid tot la rugamintile lui Pique?
Inteleg nu-ti place omul si/sau pilotul Alonso.
Nici mie nu-mi place ce s-a intamplat azi, a fost dezonorant pentru ambii piloti si echipa lor.
Daca la sf sezonului aceasta rocada o sa decida campionul sunt cei mai bine investiti 100.000 Euro de catre Ferrari.
Ultimele comentarii
115 in total