titlul de godzila e dat demuuuult nissan-ului. Dar comparatie mai AIUREA decat cea cu shelby-ul? WOW. Fara cuvinte. Doua mentiuni mai evidente:
1. GT-R are mai putini cai dar spulbera mustangul pe linie dreapta.
2. GT-R-ul a fost proiectat pentru a lua viraje intr-o maniera cat mai... perfecta. Pe cand GT-500-le are suspenie PE FOI pe puntea spate.
Aia da tehnologie americana!
titlul de godzila e dat demuuuult nissan-ului. Dar comparatie mai AIUREA decat cea cu shelby-ul? WOW. Fara cuvinte. Doua mentiuni mai evidente:
1. GT-R are mai putini cai dar spulbera mustangul pe linie dreapta.
2. GT-R-ul a fost proiectat pentru a lua viraje intr-o maniera cat mai... perfecta. Pe cand GT-500-le are suspenie PE FOI pe puntea spate.
Aia da tehnologie americana!
inca o treaba: regula de aur a autostrazii: se conduce fara a folosi frana! DELOC - cu exceptia cazurilor de forta majora, desigur. In asa maniera trebuie adaptat stilul de condus. Bafta in a descifra ce am scris!
e prost gramada. Una e sa pui in pericol viata ta, alta sa pui in pericol vietile altora. Se moare pe autostrada si la 140 km/h, dar la 200... nu te vad pe tine mentinand controlul in situatii dificile. Se vede cati ati circulat pe autostrada. (tronsoanele sudiste nu se pun, am fost pe ele, sunt de tot rahatul) In conditii reale de trafic se schimba benzile, se acorda prioritate dar parca vad.... cum se ingramadesc toti pe banda de depasiri sa-si "testeze" masinile, claxonand ca ciobanii si blitz-uind pe oricine face o depasire. Pentru ca autostrada nu e DOAR pentru viteza. Motivul principal este CONSUMUL! platesti mai putin la un drum, poluezi mai putin, traficul e mai fluid. Dar ciobani ca tine nu vor pricepe niciodata....
Ultimele comentarii
412 in total