Motivul acestui recall este o problema la nivelul pedalei de acceleratie, care ar putea sa ramana blocata mecanic intr-o pozitie partial apasata sau sa revina lent la pozitia normala. Acest comportament este cauzat de probabilitatea aparitiei uzurii la mecanismul pedalei de acceleratie.
Poate trageti cu ochiul peste stire daca tot o comentati ca fraierii. Problema nu e la pres.
eh lasa abureala asta... cand era laudat renault-ul din pricina testelor euroNcap tare fericiti si mandri erati, insa acuma... Mari experti auto si voi. Sunteti doar niste frustrati inconjurati de cocalari.
bai grigorasi... cititi mai cu grija: problemele semnalate cuprind: covorasele, scurgeri de ulei si blocarea pedalei. Sunt 3 probleme pentru care s-au facut recall-uri diferite. Daca nu ai condus un model invinuit de probleme la covoras, nici nu ai de unde sa stii care e severitatea problemei. Si mie imi aluneca uneori covorasul sub pedale, dar imi afecteaza doar accesul la ambreiaj.
E bine ca macar isi asuma responsabilitate... dar va reprezenta o mare problema de imagine acest scandal cu recall-urile.
asa... si scopul unui camion de 1,8 tone??? nu vad cu ce ar fi mai bun asta decat orice alt model sedan sau break. Chiar am vizionat zilele trecute un documentar despre SUV-uri si despre urmasul lor mai modest Crossover-ul... 50% din cumparatori sunt femei, in 80% din cazuri o femeie este implicata in cumpararea unui astfel de model. Motivul? atat la barbati cat si la femei: nesiguranta in spatele volanului. Atata vreme cat capacitatile offroad ale acestor modele sunt egale cu multimiea vida, nu gasesc o justificare. Eu nu, dar altii care se potrivesc profilului cumparatorului de suv-uri si crossovere vor gasi cu siguranta.
Ultimele comentarii
412 in total