si pretul? poate sa fie mai buna decat golf si focus, dar daca pretul e mare, e in zadar efortul. Cam curajoasa afirmatie a celor de la Alfa, mai bine ar lasa opinia publica sa isi dea cu parerea.
ai dreptate... e vremea sa-ti scoti capul din fund. Primul a fost Otto, deci tehnologia "noua" e dieselul. "tataie".... mirosul asta de sudist prost.... de ce nu compari 2.0 turbo diesel cu 2.0 turbo benzina? e un exemplu mai comun... dar in afara de performante, desi multi se cred piloti, nu conducem pe circuit ce altceva te intereseaza? 9 litrii/100km si daca o calci.... sau 5 litrii/100km si daca o calci iti ia 7? (datele sunt generice, fara referire la un anumit tip de motor diesel) Un sofer obisnuit e mai interesat de costurile de exploatare decat de performante...
pentru ca sunt prosti grecii....sau vorbesti tu prostii, ca altundeva in lumea civilizata nu am auzit sa se intample asa ceva. Poate ai stat tu prea mult la teava unui motor diesel de ai venit cu explicatia "iti ataca creierul". in afara de costurile mai mari de intretinere nu exista desavantaje in utilizarea zilnica. Daca nici consumul si nici pretul mai mare de revanzare nu conteaza pentru voi, nu va obliga nimeni sa treceti de la 1.4 ale voastre.
hm... stirea principala si niciun comment inca? Tind sa cred ca acest trend e afectat de taxele exagerate aplicate motoarelor mari... din pacate e un trend ce va continua.
nu dau ecran albastru pentru ca nu au windows care sa pice si sa dea un BSOD. Si ce parte din The series emphisizes high performance for video nu ai inteles? Daca tot folosesti asa tare wikipedia, macar pune-l in romana sa intelegi.
Ultimele comentarii
412 in total