( pentru admini: daca sunt in pagina asta si vreau sa comentez dar nu sunt inscris e aiurea ca dupa inscriere sa ma duca pe index si nu inapoi aici. E pacat)
Ma gandesc ca poate Honda are o strategie mai deosebita din moment ce refuza sa aduca la zi cutiile de viteza si aspectul masinii.
Se stie ca sunt conservatori dar parca exagereaza.
Desi vanzarile sunt in scadere si in America ei au totusi o valoare de piata enorma (probabil pentru ca produc si altele nu doar masini).
Strict personal consider ca Honda coboara sigur sub Toyota ca aspect si finisari si desi cu noul Accord se doreau Premium pariez ca in 5 ani vor fi sub Kia.
Toate acestea ne doare. Ne doare profund pentru ca Honda avea ceva special, rezona intr-un anume fel.
E nebuna Vicky :). Nu sunt prosti degeaba englezii sa o puna langa Tiff si in cazul de fata langa bunaciunea asta de Ferrari.
Ar fi mai misto dace ne-am distra si noi cu jucariile ei.
Mama ce profil. Se duce tavalug in jos Honda.
Abia astept sa vad peste cativa ani noul Accord. Daca si pe ala il strica le mai dau 20 de ani pana inchid portile. Americanilor cred insa ca le place intreaga gama.
As da un ciubuc mediocru ca sa incerc sistemul. Nu or fi astia prosti.
Desi pana la proba contrarie eu cred ca mai rau m-ar obosi.
Sunt genul de sofer care daca are o pata pe parbriz nu mai are liniste. Imi sta ochiul doar in pata aia. Oare o fi bine sa ma traga privirea spre informatiile oferite pe ecran?
Probabil e treaba de auto-control (ceea ce mie imi lipseste din greu :)) )
Ce spui cu valoarea sentimentala inteleg perfect. Am avut mai multe masini si in toate m-am simtit ca in nicio alta de la alte marci.
Buba acum e ca nu mai gasesc exact fraza la care am raspuns initial si care nu avea nimic de-a face cu valoarea de fan. Cam penibil dar o sa citesc mai bine sa vad de la ce a pornit :)
Ultimele comentarii
464 in total