Astia fac testele dupa cum se plateste sau la plesneala. Acum cativa ani, cum spune si Ducu, Dacia era clasata in varf. Acum deodata e praf.
In plus mai sunt si alte asociatii independende si clasamentele lor arata destul de mult alftel. Ceva nu se pupa.
Pe de alta parte am remarcat ceva si o sa ma injure multi: daca BMW si restul nu apar in primii 20 inseamna ca rata de defecte este si mai mare. Nu ar fi trist? :))
(prefer insa sa cred ca nu pt ca de aici lipseste si Lexus si sa fim seriosi...)
:) acum daca bradul are 3 metri da. E nasol.
Dar cum brazii stas au pe la noi max 2,5 metri ca de...nu incape oricum in casa - eu zic ca poti sa ii pui pe diagonala.
Dan_grc ai dreptate pana la un punct in sensul ca nu doar raritatea face o masina exclusivista. Dar te incurci in logica cand spui ca pretul o face.
Cayenne ti se mai pare exclusivist? La cate sunt pe strada mai intoarce atatea fete? Mai exclusivist e un GTR un Lexus LH.
Adevarul, zic eu, este o combinatie intre opiniile noastre.
Stric referitor la articol are dreptate Adi: doar nu imi dau mie din bani ca sa ma apuc sa ma cert pe aici cu altii ca audiul meu vinde mai bine decat mercedesul lor sau invers. Mai ales ca daca va uitati in Romania si mai precis la A4 e deja lider de piata de ceva vreme. In ciuda a ceea ce sustin in disperare fanaticii.
Eu sunt printre cei care vad cu ochi rai soarta Honda pe termen scurt si mediu. Nu vor ajunge ca Saab pentru ca mai au si alte produse in portofoliu dar nici nu vor intrece pe nimeni.
Pana in 2013 motorul lor nu va mai fi atat de special. Deja s-au mentionat motoare mai interesante iar in 2 ani si Chevrolet o sa aiba caracteristici cel putin identice.
Fratilor tocmai ce am vazut un accident urat in fata mea si parca nu imi vine sa rad de astia cu bradul.
Dar parca cand ai bancheta rabatabila trebuie sa fii destul de prost sau maniac fata de interioul masinii incat sa nu pui bradul pe bancheta.
Ultimele comentarii
464 in total