Mie imi atrage altceva atentia. Motociclistul in verde ar trebui biciut in fiecare zi in piata publica pana uita ce e ala motor. V-a trecut vreodata un imbecil din acesta pe langa in timp ce facea o astfel de cascadorie?
oricat de stapan esti pe tine daca cumva iti scapa motorul ala cu masina care vine din directia opusa are mari sanse sa il inghita pe tot si sa ajunga in pamant.
De cand am masina mi-e frica sa fiu pieton sau biciclist si sunt cu ochii in 4. Abordez altfel trecerea de pietoni sau plimbatul printre benzi cu bicla.
Traficul rutier nu e o gluma. Avem in mana zeci de mii de kilograme forta care pot face ravagii. Ar trebui sa fim mai cuminti toti.
De ce au unii pornirea de a scrie fara sa citeasca si/sau gandeasca?
Fraza ta e plina de ineptii de la un cap la altul si dupa logica e doar impresia ta ca ma contrazici.
O sa aleg cateva parti in mod aleatoriu.
1. De ex Audi nu are in configurator (pt ca la salon ai stabilit ca nu am ce sa caut) niciun nivel de echipare. E cel din fabrica. La el poti adauga pachete si/sau tone de optiuni. Lucru care este pozitiv. Eu laudam asta dar aparent ti-a scapat.
2. Ai idee ce se intampla de cand dai comanda pana cand primesti masina si de ce dureazaa 6 luni pana iti vine Dusterul in Franta (sau in general 2-3 luni pana iti vine masina?). Din momentul in care intri tu la BMW si dai 100k ca un boier masina aia incepe sa ia nastere. In afara de elementele de baza ea este practic integral pe comanda.
3. Care e problema cu romanii care nu stiu ce e un BMW nou? Ce legatura are cu subiectul? Cum a ajuns discutia la ce importanti sunt unii sau la lupta dintre germane si japoneze?
Cum a spus si StefanBoboc: nu dam cu parul, nu injuram concurenta dar hai sa ne suim in 2-3 masini si apoi sa venim aici sa ne razboim in declaratii de parca mi se taie procent din salariu sau mi se acorda daca iese mai bine sau mai rau marca preferata.
:)))) tari discutiile
Mie imi place Lexus. Nu cred ca problema vanzarilor Lexus in Europa o reprezinta neaparat motoarele. Problema e mai complicata: reclama slaba, componente care se ragasesc si pe toyote dar in ce ma priveste grav este lipsa posibilitatii de configurare.
Ca la toti japonezii ai 2-3 motoare si poate 2 niveluri de echipare: unul chel si unul cu toate pe el. Pe cand pe un seria 5 sa zicem iti poate lua 3 zile sa te decizi ce audio sa alegi, ce piele, etc.
Iar strict la obiect ati mers cu sau macar in IS220? Daca da vi se pare cumva ca are de invatat ceva de la dieselurile de la nemti? Nu prea. Pt ca ala nu e intocmai dcatul pe pe avensis sau de pe rav.
Ultimele comentarii
464 in total