O sa caut si cu E mai ales daca ai impresia ca poza cu Infiniti nu a fost fortata. Daca s-ar lasa atat la o simpla jalonare imagineaza-ti cat s-ar lasa pe circuit.
http://fwd.channel5.com/fifth-gear/videos/supercars/bmw-m5-2
La minutul 3:35.
Cu precizarea ca recunosc ca nu e 100% la fel de sarita nu este nici pe departe monopost de formula unu cum lasi tu sa se inteleaga prin comparatie.
Nu are rost sa caut poze cu E Clase de acord?
Mie imi place modelul foarte mult. Ca design parca arata mai bine seria 5 dar daca mi-as permite sa cheltui 60 de mii as prefera sa ii dau pe o masina mai rara.
Poza in care mai ca se rastoarna o fi in modul confort sau cu masina fortata. De altfel si cu M5 poti gasi poze similare. La o adica doar putin logica te-ar face sa te gandesti ca la 5,5 pana la suta masina trebuie sa fi fost gandita destul de sport - erau obligati.
Pielea si finisarile sunt peste masinile germane. Comparati in magazin si apoi blamati-ma daca nu este adevarat.
Designul bordului ma cam enerveaza. Pe de o parte este la fel la toate modelele lor iar pe de alta ceasul ala e si pe Mondeo si pe Passat...
Cat despre pret poti spune ca e mare fata de un Ford dar fata de ceilalti din categoria premium este o aberatie sau o scapare de moment. La nemti daca pui amortizoare reglabile pui 1500, pui faruri dinamice te obliga sa mai iei nu stiu ce si mai pui 1500, pui piele mai pui 2000 si tot asa.
Ca sa nu mai zic ca pachet amg nu este egal cu model preparat de AMG. E ca loganul cu sigla de la Type R :))
Multumeste pe naiba :)
De cate ori vad reclame la sisteme de atenuare a impactului ma apuca nervii pe Honda. Nu stiu daca sunt primii dar cand puneau ei CMBS pe Legend Mercedes inca lucra la ABS. Dar japonezii din cine stie ce motiv insista sa nu isi faca reclama cu cap si sa urateasca designul de la model la model.
Aceste fapte ne doare ca fan Honda.
Ultimele comentarii
464 in total