Nu are legatura neaparat dar de 2 zile de cand am vazut un mikrotimer-flying-1000 (pe youtube desigur:)) ) orice anunt despre orice ceas ma dezgusta, ma lasa rece ca un calorifer din Petrosani iarna.
Arata bine modelul, asiatic asa...fix cum imi place.
Daca dotarile chiar functioneaza e o optiune viabila. Si daca ia macar 3 stele la Euroncap :)
Dar ala e afisaj la nivelul ecranului? Matematic e dar prectic vorba lui gigel e o chinezarie, e un ceas de masa pus mai sus in bord. Cum poti sa spui ca cu greu gasesti asa ceva la cei premium? La ei nu gasesti acest sistem deloc. Pentru ca e o mizerie in forma asta.
@Calingura: nu prea am acces la reviste de afara si am fost profund dezamagit de acel rezultat. Banuies ca presa de la noi sufera atat de prostie cat mai ales de preacurvire. Este mai rentabil sa scrii ce place majoritatii decat sa fii la bisturiu si sa pui pe fiecare exact unde ii e locul.
unckle: mi-a scapat nuanta. Intradevar nu poti sa prezinti ca minune un motor depasit de competitori mai scumpi.
- cat despre distanta intre 5 si 6 zic si eu ca tine: evident ca ai dreptate dar era vorba de concept. Orice masina ai avea exista alta la care aspiri.
Ar fi interesant daca am afla cam ce reduceri ofera Citroen pentru ca ar putea schimba mult discutia.
De exemplu Insignia Sport 180 cai, scaune climatizate, flex ride, etc cotata la 32.000 au lasat-o la 26.000 si ceva. Honda nu mi-a lasat un leu de ex.
unckle evident ca C5 cu piele si pretentii este pentru cine nu isi permite seria 5 (pentru ca seria 3 are dimensiunu interioare de c4 nu de c5 sa fim seriosi). La fel si seria 5 este masina saracului care nu isi permite seria 6 sau stiu eu ce Bentley. Intelegi ideea. Nu cred ca are rost sa mergem in aceasta directie. De altfel nici comparatia de consum nu isi are matematic rostul. Cati km pe ani sa alerge un client incat sa merite diferenta de 10.000? Peste 80k lejer. Cine merge atat?
E suspec intradevar ca nota tot scade. Eu am remarcat altceva in timp: foarte multe modele au peste nota 4,5 si au mii de stele la toate capitolele. Ce nota mai dai unui 911? Ce nota mai dai unui seria 5? Atat de mica e diferenta intre modele de masa (toyote, honde, vw, etc) si modele premium sau super speciale?
Nu critic dar intalnesc problema in mai toate siturile si revistele: nu se acorda ponderi criteriilor. Intr-o anume revista compara golf, astra, focus si seria 1. Si desi seria 1 este cu 25% (douazeci si cinci fratilor) mai scumpa tot ajunge pe locul 1. Nu mai zic ca se plangeau de spatiu. Cum in mintea unui om normal poate exista dilema: golf sau seria 1 la un nivel similar de dotari?
Ultimele comentarii
464 in total