Pentru mine personal garantat nu asta ar fi scopul. De aceea daca as avea bani de asa ceva as da avans pentru un NSX sau un LFA.
Eu glumeam in ideea ca de regula cei cu bani si care dorm pe la cluburi au ca prioritate demonstrarea potentei financiare nu castigarea exclusivitatii absolute.
Totusi o urma de logica pura ar exista: de baietii astia nu a auzit nimeni. nu au experienta.
Nu pot cauta pe google detalii care mi-ar demonstra ca ma insel prea mult dar 900 pe o masina din Croatia?
De unde pana unde?
Parca si vad la terasa pe Dorobanti: vii cu asta langa un Ferrari la juma' de pret si crezi ca au sarit 10 fete pe tine. Dar surpriza sigla nu pare cunoscuta si in cel mai rau caz o sa pici de tuner dar de milionar cu o masina din 88 nu :))
Si atunci in ultimul AutoBild de ce anunta ca F70 va avea 2 motoare electrice si unul termic?
Incet incet electrice sau de alta natura decat pe benzina o sa aiba sigur. SUVuri poate nu ca nu vor volum inca. E alta poveste.
Mai nu stiu ce sa zic dar cred ca nu e bine sa dai astfel de sfaturi.
Pe de o parte franarea cu stangul e socanta la inceput dar nu e problema. Ideea e ca nu va toci nimic. Imagineaza-ti ca la automata e ca si cand ai frana mereu cu stangul. Si ma tin placutele de 2 ani fara probleme.
Pe de alta partea manevra calcai varf se aplica la anumite tipuri de pedale de acceleratie si este cred cea mai periculoasa maneva de picior existenta. Daca o gresesti si iti scapa piciorul gresit s-ar putea sa omori pe cineva sau sa distrugi masina.
Nu mai zic ca e vorba de conduita preventiva nu sportiva. Abia ne linistisem :)
If you've entered a corner at speed and notice a sudden reduction in traction due to oil, black ice or a banana skin, the best course of action (in the immortal words of Douglas Adams) is to consider how lucky you are that life has been kind to you so far.
If life hasn't been kind to you, consider how lucky you are that it won't be bothering you much longer.
Ultimele comentarii
464 in total