Nu cred ca nu il vor mai produce pentru ca nu este rentabil.
Au alte planuri mai mult ca sigur si nu are rost sa ne lansam in speculatii asupra lor.
Sau daca nu esti fan Toyota putem accepta ca poate la nivel de performante nu este ce si-au dorit.
Pentru ca repet motivul rentabilitatii este unul pueril la acest nivel mai ales pentru Toyota. Poti face o paralela cu Veyronul pentru a intelege mai bine.
Din ce vad eu acceleratiile sunt mai bune ca la concurenta. Deci sa te apuci sa spui ca e destul, adica na...se putea mai bine dar merge si atat este cam deplasat.
Este o berlina, o toyoya de familie nu o masina sport. Ne tot cramponam de sportivitate de parca e ultima solutie pentru o viata mai buna.
Am mai spus-o si o sa o spun ca daca ar aduce cutii automate actuale ar fi suficient sa nu mai mai uit la oferta VW.
Cum nici Jana nu e moarta nici Saab nu va disparea.
Intrebarea intrebatoare ar fi in ce se va transforma Saab? Va pastra valorile pentru care era apreciat sau doar va incerca sa profite de cat a mai ramas din renumele marcii?
Eu in ultima vreme sunt mai neutru. Recunosc calitatile masinilor germane in raport cu cele japoneze dar si invers.
Depinde pe ce pui accentul si depinde de preferintele personale. Clar au mai multe optionale nemtii, clar au motoare mai sportive si cu consum ceva mai mic.
Daca asta cautai la o masina atunci si eu as fi ramas dezamagit de IS. Daca insa cauti motor cat de cat silentios (vorbim de diesel), fiabilitate sau mai ales materiale si finisari atunci 320 este o dezamagire si mai mare.
Cine a mers cu adevarat cu ambele si nu doar s-a uitat prin geamul omului trebuie sa aibe puterea sa recunoasca diferentele si intr-un sens si in celalalt.
L-ati inrosit degeaba pe noname00. Chiar sunt prosti aia de au interzis oglinzile concave?
In conditii de viteza mare sau luminzitate redusa asta e tot ce iti mai lipseste: o oglinda care arata mult si prost.
Ultimele comentarii
464 in total