Poate exagerata dar cred ca o parte din practicantii acestei ocupatii ilegale in tara lor se vor mai potoli.
La noi o astfel de pedeapsa nu ar functiona. I-ar taia capul mai sus mentionatului si altor mari corupti sau lui i-ar da minim sau deloc si altuia care fura 3 gaini i-ar scurta corpul?
Bine ca au renuntat la Auto Emocion ca se faceau de ras.
Un model destul de uratel si cu moatoare destul de ne-spectaculoase.
Imaginati-va ce este in sufletul unui spanio nationalist cand vede cum decade Seat (bine ca la o adica aici le-a fost locul cam mereu).
Seat Toledo = WV Jetta = Skoda Rapid??
Nu sunt convins ca impart exact aceeasi platforma si chiar daca m-as insela tot degeaba ar fi. Jetta in ciuda mizeriei de finisaj de pe usi este cu un mare pas inaintea lui Rapid si chiar a Octaviei dintr-un anumit punct de vedere.
In plus mecanic Seat primeste componente invechite care nici America nu ar fi bune. A se vedea Exeo - un A4 resapat la misto si aruncat din nou pe piata
Dan e doar o problema in ce spui tu. Presupui ca sunt retardati. Ei stiau de la inceput cat ii va costa si cat trebuie sa vanda ca sa scoata profit.
Daca tot ce isi doreau era profitul cu acest model crezi ca il mai scoteau pe piata? Chiar crezi ca le-au spus unora "aveti mana libera. Faceti ce va taie capul si daca aveti noroc poate facem si bani" ?
Presupunand deci ca stiau si ei cat ii va costa este matematic clar ca nu pentru bani l-au fabricat.
Da. Este pueril atata timp cat tu crezi ca Toyota a produs LFA pentru banii ce i-ar fi putut aduce LFA si doar LFA. Sa fim seriosi.
Toyota castiga probabil din Corolla cat castiga Ferrari si Aston Martin la un loc. Daca Corolla sau Land Cruiser le aduceau pierderi acolo da era o problema si nu mai era un motiv pueril.
Atat Toyota care spui tu ca nu e VW cat si atotputernicul VW creaza aceste modele doar pentru ca pot.
De ce LFA nu este atat de bun cat ar trebui sa fie la acest pret? De ce nu au construit ceva care chiar sa fie suprem?
Pai asta nici ei nu stiu. Eu personal banuiesc mai multe posibilitati:
- japonezii au o un rationament greu de inteles de catre ne-asiatici. Nici GTR (cat o fi el de fulminant) nu ar fi pe lista mea daca as putea lua doar 1 masina sport in viata. Au ei un talent de a fi pe o nisa, de a fi mai radicali, mai nonconformisti
- pe de alta parte tu crezi tot ce ti se spune? Cine iti da tie garantia ca acest pret nu este un pret umflat oricum? Caz in care nu numai ca au facut bani dar au deschis apetitul pentru masini exclusiviste (a se intelege rare). Mai exact drumul pentru un model si mai performant, si mai frumos poate si sigur si mai bine plasat in raport cu competitorii DAR garantat binisor mai scump. Ce zici de posibilitatea asta?
- sau este intradevar nerentabil modelul dar tot pueril si irelevant ramane motivul pentru ca poate au vrut sa testeze anumite tehnologii, anumite principii. Iti dai seama ca orice model nou bazat pe o platforma noua este absolut nerentabil pana la un anumit prag nu? Pentru ca in el se regaseste amortizarea inovatiei in primul rand.
Aceasta ultima ipoteza coroborata cu faptul ca tot ce au produs s-a vandut fara cazne ar trebui sa iti spuna ca puteau pur si simplu sa astepte sa mai vanda 1000 de exemplu.
Alege una din variante si castigi. Oricum e doar opinia mea. Adevarul cine stie care este.
Ultimele comentarii
464 in total