VICTOR:
Iti raspund desigur. Nu inteleg ce este asa greu sa intelegi ca fiecare are alte criterii pe de o parte si ca pe de alta ce vorbim este intr-un anumit context
Eu nu mi-am luat VW ca sa fiu figurant. Nu ma simt mai smecher ca scrie TSI pe spate. In acest context mentionam Canada. Si iti garantez ca asa este. Daca vrei fa o paralela: du-te la Starbucks si arunca o privire la cei de la mese. Jumatate au despre ei impresia ca sunt la un restaurant 3 stele Michelin, ca acolo rasare soarele si ca trebuie sa fii cineva sa meriti sa stai la masa.
Asta in timp ce mai la vest Starbucksuri sau Costa sunt si in benzinarii iar oamenii din ele sunt aproape de nivelul celor din Mac-urile din vest.
Cu alte cuvinte prostu nu e prost destul daca nu e si fudul.
La modul ideal as fi preferat un model cu vanzari mai mici in Romania dar care sa fii bifat toate criteriile pe care le-am enumerat in mesajele anterioare.
Ti se pare pueril ca vreau model nou? Mie nu pentru ca nu sunt fan masini la mana a 2-a. Nu ii condamn pe cei care prefera un G5 sau un A4 din 2002. Sa fie sanatosi. eu condamn aerele de boier, de pilot, de superioritate pe care le au multi din acesti proprietari.
Nu mi-am luat Golf pentru ca m-au convins valorile VW. Pentru ca daca tot tii minte ce scriu din urma adu-ti aminte de cate ori am injurat mizeria de Jetta. O masina buna dar cu cateva elemente de finisare de nivel Dacia 1300 care pentru mine au fost suficiente sa o descalifice.
Nu stiu cum sa te conving ca nu mananc rahat. La o adica nici nu prea imi pasa. Eu pot doar sa scriu ce am de scris.
Pentru cine ma crede afirm ca apreciez fiecare masina pe care am avut-o. Am stiut ce e penibil la fiecare, ce e interesant, ce e unic. Asa cum am stiut ca daca ai figuri in cap in GTI vine unu cu un RS5 si te-a umplut de maro. Iar pe ala il face mic un altul cu 911 RS2 si tot asa.
Intelegi ideea?
ALA: da.
Calitatea materialelor: Corolla si G7 sunt la egalitate (comparam Sol cu Highline). Ceed un pic sub
Finisaje: atat cand am vazut pana acum si pastrand pretentii decente pentru banii dati si vechea Corolla si G7 au lucratura ireprosabila. La ceed nu m-am uitat prea bine la finisaje. La prima vedere sunt ok. Nu mi-au placut prin zona sistemului multimedia dar poate mi s-a parut.
Tinuta de drum: G7 este indiscutabil peste. Iti baga efectiv idei in cap si asta nu e bine :)
- in viraje se lasa putin si chiar daca s-ar lasa mai mult scaunele de pe HL sunt bine profilate.
- mai greu de adus la dezechilibru in punctele de inflexiune ceea ce mi s-a parut foarte interesant. Corolla avea 4,5 metri iar Splashul este foarte inalt. la schimbari prea severe de directie in viraj tinde e ca si cand intorci ghidonul si franezi.
Aspect interior general: discutabil pentru ca e subiectiv dar fata de noua Corolla sau eventual Focus este clar mai interesant, mai inchegat, mai serios, mai respectuos daca vrei.
Cutie: per ansamblu DSG-ul este peste Splash si Corolla. In primul rand in D poti sa mergi realmente linistit, la consum chiar. Nu schimba mai sus de 1500 iar la 60 poti fi si in a 7-0.
- cand apesi pedala raspunde destul de rapid si nu enervezi pe nimeni la semafor
- in S schimba la minim 2500 si o data ridicata in ture tinde sa stea mult acolo. Nu e distractiva dar imi place.
- franeaza in 33 m de la 100 spune auto-bild dar spun eu din practica ca franeaza excelent. Si eu am cauciucuri de vara.
- sistemul start-stop e mai zgomotos decat cel de la Mazda dar isi face treaba bine. Credeam ca o sa ma enerveze dar nu il decuplez decat cand stiu ca trebuie sa plec de pe loc rapid.
- sistemul media este curat, se aude nedistorsionat si la putere mare si are egalizator cu 5 sau 6 benzi deci cat de cat iti faci treaba. Nu sunt disperat dupa basi. Imi place sa aud ce se intampla pe drum.
- zgomot interior de la motor: imperceptibil in D. Doar zgomot de rulaj dar chiar si acela este la un nivel chiar placut.
- locul din mijloc de pe bancheta este inutilizabil. Daca ai 3 copii sau 2 si o bona, amanta, soacra ceva pur si simplu nu iei Golf. Corolla nu avea deloc tunel median si crede-ma ca diferenta este enorma
Fata de G6 schimbarile sunt marginale la prima vedere dar totale ca platforma si motorizare.
Fata de G5 diferentele sunt astronomice la toate capitolele.
VEN: nu cunosti toate datele problemei.
Nu e vorba de cai putere ci de cum ii livreaza, de cum urca in ture si de cum sta sau nu sta in ture. Poti sa iti confirm ca in L2 pe serpentine este mult mai distractiv motorul aspirat de pe Splash decat cel de pe TSI in S sau modul manual.
Si Splashul are clar mai putini cai.
Acum sa nu exagerezi si sa intelegi ca prefer Splash-ul. Cum spuneam nu doar motorul face masina. Golful are punte spate independenta, diferential XDS, frane infinit mai bune etc etc.
Iar vizavi de ce spuneam anul trecut cred ca nu citesti bine. Si acum incurajez doritorii de Toyote sa le cumpere indiferent ce rechemari se fac.
Eu am fost extrem de multumit de Corolla (berlina).
De ce totusi nu mi-am luat Toyota sau Honda? Simplu. Am pus in balanta mai multe criterii importante pentru mine si nu a iesit la socoteala. Unele din criterii sunt hilare pentru altii dar nu prea ma intereseaza.
Mai exact:
- modelul sa fie nou (si din prima mai ramaneau doar 3 variante: Ceed, Civic si G7. Noul Auris recunosc ca e urat de mori si oricum mai trebuia sa mai astept luni de zile in plus)
- sa fie automata si sa consume putin (raportat mai ales la Splash) dar si la Corolla (Civicul cu tipul acela de automata nu prinde sub 10 in oras neam deci a picat definitiv)
- izolarea fonica sa fie buna (aici avantajul pentru G7 era din ce spuneau testele irelevant)
- sa imi placa din prima cand ma sui in ea si sa nu ii gasesc defecte majore sau sa gasesc la una calitati interesante lipsa la cealalta (si uite asa Ceed pica, Jetta (era oarecum in lista) pica si ramane G7)
Daca erai corect iti aduceai aminte cand spuneam ca daca magarii de la Honda nu isi bateau joc de portbagaj si de torpedou acum eram un mandru posesor de Accord.
Mafia tata mai ia piciorul de pe pedala. Ne faci un deserviciu tuturor celor care apreciem modelele japoneze.
Vtec a fost grozav la vremea lui , vtec ramane grozav printre motoarele aspirate. DAR din diverse motive era lor apune. Acum la putere este turbo.
Este unul din motivele pentru care Honda vinde in Romania mai slab decat BMW si evident mult mai slab decat toti concurentii directi.
Meltenismul - care clar exista si e agresiv - nu are de data aceasta legatura cu prezenta rusinoasa a Honda in Europa.
Tzenu_bmw: cat priveste Accordul sa nu exageram. Eu sunt de foarte recent posesor de Golf 7 TSI si oricum cunosc cat de cat modelele VW deci pot sa confirm ca este cum vrei Accordul numai plictisitor nu.
Este grozav Golful dar daca as fi luat masina doar dupa cat de antrenant este ansamblul motor-cutie nu intra pe lista finala.
Iei un reper pe langa care trece cel din fata ta si daca ajungi la el in mai putin de 2 secunde esti prea aproape.
Daca mergi des la drum lung la un moment dat probabil ca o sa inveti cam care e distanta ochiometric.
Ultimele comentarii
464 in total