Ionut: in Germania, in Franta si in Anglia (si probabil si in alte tari mai la vest de Ungaria) nu sunt catusi de putin aceleasi versiuni. Nici macar cu numele decat parca in Germania.
La ei sunt stas elemente care la noi abia sunt optionale.
Ce m-a inciudat pe mine a fost faptul ca nu au reduceri semnificative. Daca la Opel prinzi lejer 20% la VW ii ai cu ceva la mana daca iti acorda 6%.
Pe stoc au doar versiuni in pielea goala sau supra echipate deci mori 4 luni asteptand sa iti vina si 2 pana te vezi cu numere negre.
Una peste alta eu apreciez masina.
Eu nu zic ca nu ne umfla ci doar subliniez ca nu ne umfla cu 100%. De la fabrica pana la mine mai sunt etape. Si fiecare consuma deci isi ia parte.
In plus este cerere si oferta, este inflatie. Suntem prinsi intr-un joc din care nu stiu daca ne putem desprinde.
Strict legat de GTI/GTD:
- nu are mai multi cai pentru ca o sa vina un R probabil
- imi place decorul interiorului foarte mult
- nu imi plac nervurile de la proiectoare dar poate in realitate arata bine
- ma asteptam sa gasesc dotari in plus fata de un highline normal. Dar probabil ca intra in teritoriul Audi si nu se putea.
- Astra si MPS-ul le-as scoate din lista din cauza motoarelor/consumului. Nu ca cu Golful poti scoate 7,6 in oras cat zic ei. [aici colegul nostru Mafia are dreptate: Toyota e cu 2 litri mai cinstita la consumul declarat decat VW :) ]
Ca regula grosiera se invata inca de prin facultate ca pretul de cost al unui automobil este cam 50% din pretul de vanzare.
De altfel daca cineva ar avea rabdare cred ca ar putea face un calcul invers plecand de la informatii de genul: reprezentatele marcii X vand atat pe an (stim de la APIA), au x angajati (putem cerceta sau putem aproxima mergand prin magazinele lor si vazand, intreband), aia au salarii cam atat (aproximam vreo 3 variante sa zicem), iau bonus per vanzare cam atat, cheltuieli fixe cam atat (mai greu de estimat dar nu imposibil) iar reprezentanta in sine (actionarii, patronul) trebuie ca are si ea macar 5-10% din profitul brut.
Si probabil ca se aduna foarte mult si uite asa ramanem cu pretul de cost care la prima vedere e surprinzator de mic.
Marja unui producator pare a fi de regla sub 5%. Doar Dacia ce sta mai bine si asta din motive cunoscute.
Nu ca i-a plange pe producatori dar asta este economia de piata.
Desi citim acelasi articol intelegem fiecare ce vrem.
unii o tin cu pedala care putea sa omoare mii de oameni (dar nimeni nu a stat sa inteleaga ce pretindeau aia ca s-ar fi intamplat. Covorasul nu se misca asa usor si chiar si asa el nu poate bloca pedala. Dar cand la picioare ai 10 cutii de big mac, 4 sticle de cola si un munte de gunoaie....te mai miri?) altii o tin cu rechemarile ascunse de ochii publicului.
Mai toti le ascund si chiar si cand nu o fac nu o fac de grija noastra ci de a lor.
Sa nu confundam rechemari discrete cu zero rechemari. La Toyota cand a fost scandalul inventat cu pedala s-au refacut chemari la nivel mondial. La noi ce mi-au spus? Lasat ca o schimbam cand veniti la revizie :)))))
Si daca nu veneam pentru ca nu aveam bani sa o fac la an? Sau cand am venit chiar au schimbat? Sa fim seriosi.
E o lupta de imagine constanta si rareori purtata corect. In cazul de fata adevarul poate fi oricare din cele dezbatute mai sus. Sa speram doar ca nu ne nimerim noi cu o problema grava la masini.
Tenisul nu mai e ce era oricum.
Mai devreme sau mai tarziu il vor perverti si mai mult.
Din cauza presiunii sponsorilor si inmultirii turneelor se joaca 2 din 3 ca la azilul de astmatici.
In loc sa fie mai putin meciuri dar dure sunt multe si rapide. Si aparent uzura e mai mare pe termen lung. Cu toate pregatirile si masajele post meci tot ajung sa faca pauze mari pentru ca organismul cedeaza.
Ultimele comentarii
464 in total