Zarnesteanu ne dai si noua niste preturi la revizia de 15000 la mercedes si la cateva din marcile tale favorite?
As vrea sa demonstram cu cifre ca intretinerea la Toyote costa cat cea la Mercedesuri.
Sa aruncam cu invective putem toti dar dupa o vreme te miroase lumea si pierzi vremea.
George da-mi voie sa te contrazic. Nu are deloc cam aceleasi preturi.
Toyota intra in categoria magarilor care de la generatie la generatie scumpesc masinile.
Corolla Luna cu tot cu vopsea metalizata costa in 1997 fix 16.500. Cand am cumparat-o eu abia aparuse si nu am primit reducere nici macar 1 leu. Abia mi-au dat niste covorase.
Iar acum pleaca de la 17600 fara vopsea probabil. Si ce au adus in plus? Nimic semnificativ. Nici nu am citit articolul bine de indignare dar daca au adus aer pe 2 zone si eventual proiectoare statice ce se aprind la viraj e tot hotie. Sa le produci costa 30 de euro maxim.
Inclusiv in plina criza Toyota avea modelele mai scumpe decat inainte cu reduceri cu tot. Mi-am iubit Corolla si nu am despre masina nimic rau de zis dar politica lor si a majoritatii marcilor este o rusine, o mizerie.
Unde mai pui ca interiorul nou este cam dubios si cum spunea dan_grc sub i30. Pacat. Si ei si Honda isi bat joc si folosesc probabil doar batrani conservatori si eventual orbi ca designeri.
Am Golful de prea putin timp ca sa pot sa il laud sau sa ma plang dar un lucru este cert: fiind al sotiei mai mult nu apuc sa il conduc cat as vrea. De cate ori il prind imi fac drumuri total aiurea doar ca sa ma bucur de el, sa il pun la treaba. Imi face o deosebita placere sa fiu la bordul lui.
Sunt capitole la care da cu mucii in fasole dar unde conteaza mai mult este bijuterie. In speranta ca al meu va fi si fiabil le doresc multe alte milioane vandute.
Vorbesc eu pana la capat nu e problema.
La capitolul "performantele motorului" asiaticii nu se mai ridica la nivelul europenilor.
La capitolul "cutii de viteze automate" suntem martorii unui carnagiu. Sunt efectiv lente si necizelate cutiile lor in raport cu diversele variante de DSG.
La capitolul "confort si insonorizare" nu cred ca Lexus trebuie sa isi faca griji in fata nimanui. Am mai spus-o ca 2,2-ul lor pe motorina este cum era si cel de pe Honda in alta galaxie la capitolul curent.
Vorbim de materiale? Nu va lasati pacaliti de poze pana nu intrati intr-un Lexus. Faceti comparatie tactila intre A4, seria 3 si IS pe bord, pe usi, pe tavan, pe mocheta, in portbagaj si s-ar putea sa fiti placut surprinsi.
Vorbim de fiabilitate? Trecem peste clasamente si cautam printre cei care au avut una din marcile in discutie si vedem ce le-a picat si cat de repede. Lexus sau Infiniti nu au puncte nevralgice. Punct. (a nu se intelege ca sunt nemuritoare doar ca sa pornim o cearta)
Vorbim de tinuta de drum? Da. niciun specialist auto din cate teste am vazut eu nu a pus niciun Lexus inaintea niciunui BMW. Imi pare rau ca nu fac progrese japonezii dar adevarul este ca sunt pe locul 4 alaturi de Infiniti doar pentru ca nu mai exista alti nemti inainte.
(nu vorbim de Jaguar sau mai stiu eu ce alte marci cu pretentii pentru ca doar asta sunt - pretentii)
Eu unul nu imi permit un IS dar l-as prefera in fata oricarei germane pentru simplul motiv ca este mai rar pe piata noastra.
(partea cu reviziile mentionata de Dan este banuiesc o legenda. In afara de BMW unde revizia e inclusa in pret deci e gratis restul nu fac pomeni deloc. Eu zic sa compari o revizie de Lexus de la orice atelier Toyota cu una de Peugeot de la Eurial si SOC!!)
Felicitari pentru testul timpuriu.
Nu am multe de spus pentru ca nu cunosc aceasat generatie. Dar o stiu mai mult decat bine pe cea anterioara.
Puteti pune minus la motor sau la tinuta de drum comparativ cu seria 3 dar niciodata un om lucid nu poate pune minus la calitatea materialelor doar ca nu i-a placut un anume buton. Nu la Lexus.
Ultimele comentarii
464 in total