Nu am sa uit niciodata atmosfera marlneasca cu iz interlop de la Fiat cand venisem sa vad nu mai stiu ce model de Alfa Romeo. Si nu venisem doar sa ma bag in seama.
Se baga acum si peste Subaru si cine stie ce alte planuri mai au.
Ce credeau ca iau Infiniti si banii vor curge de la sine. Nu au reusit sa ajute cu nimic marca si acum renunta. De altfel ma intreb daca nu cumva japonezii i-au trimis la plimbare. 3 bucati in 8 luni este infiorator de slab.
Nu te supara atat de tare dar ai scris mult si ai demonstrat nimic. Nimic in favoarea ta oricum.
Acele conditii multiple care se aplica cand masori eficienta la franare se aplica si la Trabant si la Mercedes.
Discutia a plecat de la Trabantul la 100 si Mercedesul la 150. Acum daca vorbesti de conditii te intreb unde vrei sa punem evenimentul? La 10 metri de trecerea plina de pietoni? Ambii intra in puscarie.
La 100 de metri? S-ar putea sa ai o surpriza. Banuiesc ca ai masina si poti sa recunosti obiectiv ca diferentele tehnice intre cele 2 sunt enorme.
Politistii au o expresie de lemn care spune totusi tot ce e de spus: adaptati viteza la conditiile de drum.
Adica si la masina pe care o avem. Masina puternica evident nu inseamna imunitate. Cine a spus asta?
:)) Nu numai ca Shelby are dreptate dar sa compari un trabant cu un mercedes este o nebunie curata. Indiferent de masa si de numarul de roti o masina veche si depasita tehnic va frana mai prost decat una noua. Si prin mai prost nu intelegem doar in distanta mai mare si pastrand o traiectorie halucinanta in cazul modelelor fara ABS, ESP si la care pistonasele functioneaza care cum poate.
Parerea mea:
1. dureros dar explicabil. Educatie din ce in ce mai slaba, saracie, infrastructura proasta
2. pai si la ce ne-am astepta? Ce a evoluat pozitiv in Romania? Numarul de emigranti poate. Si de imigranti.
3. Irelevant partial. Avem putini soferi pentru ca suntem saraci, pentru ca distantele nu sunt mari, pentru ca nu avem locuri de parcare.
- nu facem cursuri de condus defensiv pentru ca suntem saraci si pentru ca sunt o bataie de joc. Am mai afirmat candva ca in 2 zile la scoala lui Titi Aur nu inveti nimic. Este prea putin timp. Toti se duc acolo sa invete sa nu piarda controlul masinii la viteze mari. Nici dracu si nici ma-sa nu se duc acolo sa invete sa fie mai civilizati, mai prudenti, mai oameni.
4. Si bine ca nu stie nimeni. Oricum aici legea este cum era cea a autopararii: hai sa iti dam amenda daca nu acorzi primul ajutor dar vezi ca daca mai mult rau ii faci cand il scoti din epava faci puscarie.
5. Viteza clar ucide. Cu cat mergi mai tare cu atat eviti mai greu un accident. Dar nu cred in ruptul capului ca doar 1km/h ar evita 10% din accidente. Nu cred, nu are logica. Cu 10% la ora le-am evita pe toate.
6. De acord total. Am dat un prieten jos din masina pe A2 pentru ca nu vroia sa poarte centura. Un nebun exagerat ar spune unii; asa a spus si el. Iar asta este imaginea Romaniei
- prieten bun isi tinea copilul de 6 ani pe scaunul din mijloc fara centura. Dupa ce da cu el de parbriz la o frana intrun abuteiaj a inceput sa poarte centura el sau fi-sa? Desigur ca nu. Din nou asta este imaginea Romaniei. Toti vrem libertate. Toti facem cum vrem, suntem bosi, suntem smecheri.
7. Cum spuneam si zilele trecute. Lasa-ma azi sa beau un pahar de vin si treptat o sa ma invat si cu 3. Zero absolut sa fie.
8. De acord cu definitia dar statistica este scoasa din burta. Nu cred sa fii facut nimeni un astfel de test-sondaj. Nu sunt bani, nu e interes.
- si bun, daca stiti ca 80% suntem praf ce masuri luati?
9. Nasol ce sa zic :). Fix la ce pierdere aduce societatii cand trece pe rosu expunandu-se unui deces se gandeste un om.
10. Bravo lor. Ce ne priveste pe noi? Suntem in afara statisticilor oricum :))
11. Evident si nu numai. Infrastructura, parcul auto anticizat si educatia generala precara.
12. Sunt curios care este cauza. Cat priveste ce spunea Dany si cu Dan cred ca statistica trebuie interpretata putin altfel. Titlul este foarte clar. Toti cei de la 25 la 49 au fix aceeasi sansa de a muri. Nu se imparte pe interval. Iar aceasta este mai mare decat la alte grupa.
Totusi care ar fi cauza?
13. Evident. Graba spre locul de distractie (August e luna de concedii in vest si nu numai), oboseala de la locul de distractie, sezonul care permite viteza, caldura care adauga discomfort sub o forma sau alta.
Iarna toti merg cu 30 pentru ca pericolul este iminent iar controlul pe zapada cand se pierde se pierde.
14. Oare si pentru ca multi sunt singuri in masina? Sau din cauza tipului de accident? Probabil depasiri care pot cauza ciocniri semi-frontale omorand fix soferii.
15. Desigur. Smecheria primeaza. Prinde orbul scoate-i ochii cu legislatia permisiva.
Ca in Europa se permite o bere la volan si ca la noi nu (pana acum) este irelevant. Nu trebuie sa copiem toate tampeniile.
Eu vad lucrurile altfel: daca stiu ca nu am voie sa beau deloc nu o fac. Daca stiu ca am voie sa beau o bere atunci asta e doar inceputul.
Odata ce am trecut de pragul psihologic care imi interzicea sa beau oare nu o sa ridic stacheta tot mai mult?
Si nu este doar o opinie personala ci observ din pacate chiar la 2-3 prieteni. Au inceput de la o bere iar acum pleaca pe distante scurte si beti morti. E de ajuns sa omori pe cineva o data. Cele 999 de ori cand ai condus beat si ai ajuns perfect acasa nu vor mai conta.
Ultimele comentarii
464 in total