Am avut ocazia sa conduc un Fiat 500 inchiriat. Era nou nout.
Estetica atragatoare dar finisarile sunt jalnice.
Ca a doua masina, strict de mers in centru, este greu de egalat.
Ca masina reala nu isi merita insa banii. Daca nu aveau pedigree nu vindeau nimic decat la ei in tara.
Sper ca faceliftul va imbunatati detaliile care ar putea face din acest model un mini premium. Sau macar semi-premium.
Ce dor mi-a fost de acest forum. Singurul de calitate din Romania. Dar, si el, nelipsit de orgolii mari sau de graba in a asterne ineptii.
Pentru ce a luat Andy negativa la mesajul anterior nu inteleg. Lipsa de obiectivitate a unora mi se pare fabuloasa. Atat sunt unii de frustrati incat daca lor le place rosul automat cei care mentioneaza albastru primesc rosu. Chiar daca albastru era raspunsul la intrebarea "Ce culoare are cerul?". Suntem o natie de distrusi si nu ne dorim deloc sa iesim din mocirla.
Passatul curent nu exceleaza la nimic, cu atat mai putin la aspect. Cel care urmeaza sa apara va fi cu adevarat "noul" Passat.
Observ multe optionale deosebite. Nu pot sa nu ma intreb ce vor pune pe A4 sau ce calitate va avea acesta. Putina invidie parca ma incearca.
In rest numai fiabile nu sunt VWurile. Imi place G7-le meu. Ma bucur sa il pun la incercare de fiecare data cand am ocazia si nu m-a dezamagit ca dinamica si calitatea interiorului niciodata.
In schimb calitatea senzorilor, a ecranului tactil, a unor manete dar si a altor componente mai importante nu imi da voie sa mai transmit laude.
Accordul este intradevar mult mai fiabil dar cam atat. Sunt un mic fan Honda si senzatiile din spatele volanului sunt destul de speciale dar cat poti cumpara o insignia ceva mai dotata dar cu 8000 mai ieftina (in urma negocierilor)... pur si simplu nu te mai poti uita la Honda. Ca sa nu zic de noul Civic. Pacat. Parca o fac intentionat japonezii.
Si daca tot ne dam cu parerea despre Inexorabil ma bag si eu in seama: sigur e SaabCuantic. Pe langa ca au exact acelasi stil verbal au si aceeasi asezare in pagina.
Si anume greu de urmarit, fara spatii, interminabil. O astfel de scapare nu s-ar repeta la multi oameni cu intelect si apetit pentru pretentios precum ale lui Inexorabil.
Bafta si bine am revenit!
Nu prea imi place cum se vad stopurile din profil in rest este foarte frumoasa. Ieri ca un novice nepregatit chiar ma miram ce e ciudat la S-ul care trecuse pe langa mine.
Din pacate uniformizarea in game la fiecare producator e si nu e ok.
Eu astept si noul A4 pentru a putea trage o concluzie.
Testul lor e foarte misto dar este desigur doar divertisment. Situatia este complexa.
Deoarece in Romania se conduce violent eu as spune ca rondul este mai important pentru ca limiteaza viteza cu care intri in intersectie.
In plus in rond nu intri perpendicular ci oarecum oblic, tangent. Asta inseamna ca si daca intri mai tare tot apuci sa il vezi pe celalalt mai bine decat daca intri tare in intersectia clasica.
Pe de alta parte pe langa ca este eficient rondul poate inlocui semafoarele in timp ce semnul de cedeaza o face si nu o face. In Canada de exemplu, cel putin in Montreal, oamenii chiar opresc la STOP. Si pe stradute necirculate opresc. De frica, din respect nu stiu. Irelevant. Deci la ei rondul nu este la fel de necesar ca la noi in Romania cel putin.
Din pacate insa nu cred ca poti pune rond oriunde. Nu sunt sigur ca am dreptate dar daca ma insel atunci sa punem pe Stefan cel Mare de exemplu. Atat de mare este lentoarea cu care se pleaca de la semafoare incat poate un rond chiar ar ajuta.
(paranteza: de ce cand se da verde nu putem face un efort sa plecam toti odata? cel putin toti care vad lumina. S-ar castiga cel putin 3-4 masini. Nu avem ce pierde. La o adica daca cel din fata nu a plecat cum trebuia nu am decat sa franez)
Ultimele comentarii
465 in total