Nu stiu sa conduc masini puternice si nu m-am dat pe niciun circuit. Astfel ca nu ma pot pronunta in deplina cunostinta de cauza.
Insa mie personal imi place mai mult cutia automata. In aglomeratie imi rupeam genunchii pe ambreiaj.
Probabil e mai satisfacator sa fii as la volan cand trebuie sa te mai lupti si cu schimbatorul. Performantele insa incep sa fie mai bune la/cu automatele moderne. Era doar o chestiune de timp.
Eu unul sunt de acord.
Sunt absolut uluit de cum traverseaza unii strada. Chiar nu te duce capul sa iti imaginezi ca soferul nu te vede? Sau e beat, sau obosit sau prost si el?
Trecerea de pietoni nu te face nemuritor. Mori cu prioritatea in mana.
Probabil unii pietoni nu inteleg cum si ce poate face un sofer pentru a opri si pentru a-i vedea. Hai sa ii educam si pe pietoni; sa ii punem in pielea soferului.
Ce test penibil. Nu pentru ca este mai rapid R-ul, ci pentru ca stiam asta inainte sa inceapa.
Spun chiar ei ca de la 0 la 100 este mai rapid Golful (si inca cu destul). Apoi mananca de pe jos spunand ca Honda are greutate mai mica. Asa si?
Putea sa aiba 1 gram. Daca, pana la 100 ajunge mai greu, va pierde liniuta asta de 1000 de ori.
Ce porcarie de test.
Mircea:
Vorba lui Mowgli: de acum viata mea este mai buna, stiind ca AM tine la noi.
Off topic: la Geneva nu au aratat chiar deloc faceliftul lui Golf 7?
O saptamana sa masori 5 indicatori? Probabil ca ei fac teste pe sosea sa observe si sa lase sentimentul la decantat. Dar nu e nevoie - noi ne multumim asa cum faceti voi + adaosul apreciat de poezie.
Profitabilitatea, nefinaciara ce e drept, deriva din faptul ca te rugam noi frumos :)
Ultimele comentarii
465 in total