Din pacate titlurile devin scandaloase. Eu nu vad cu ochi buni acest curent. O sa ajungeti ca promotor.
Poate ei produc mai multi bani dar sunt de proasta factura - mai exact un cuib de incultura si senzational.
Cu alte cuvinte sa nu tragem concluzii bazate pe luna aprilie. Sa asteptam vreo 3-5 ani si apoi vom avea date suficiente sa vedem daca mai au sau nu succes masinile ieftine (asta in ideea in care mai raman ieftine).
Eu am lovit pe unul in spate. La 20-30 la ora maxim.
Masina mea inca este zombi, a lui doar o zgarietura desi era mult mai veche si mai slab cotata.
Nu m-am uitat la a lui, dar tin minte ca la Corolla, erau niste fieratanii solide la doar 10 m de bara de protectie. Pe cand in fata nu prea sunt. Fata trebuie sa absoarba bine socurile pentru ca poti lovi pietoni sau pentru ca poti avea accidente frontale la viteza mare.
Cred ca daca Volvo lovea un Logan patea fix la fel.
Bazachiu Lucian:
Nu ne desconsidera pentru ca ne obligi sa raspundem:
1. consumul inseamna tot poluare. Normal ca batem apa in piua cu consumul.
2. tu chiar crezi ca sunt producatori care nu umbla la soft si care nu trimit la teste masini modificate? Vezi Ferrari cum sunt acuzati la fiecare lansare sau vezi producatorii de anvelope.
3. ai vrut sa spui destinatie a nevoilor nu sursa.
Off topic: mie Mafia imi ramane drag. Asa ca imi cer scuze dar "Madalescu, ai legatura" este fraza saptamanii :)))
Legat de subiect: nu ma mira si ma lasa rece. Toti fura. Simplu de demonstrat: iesi pe strada cu masina. Conditiile de test sunt foarte greu de replicat in realitate.
Eu in continuare cred ca miroase a peste. Cumva sunt vorbiti.
Ultimele comentarii
464 in total