Imi aduc aminte cum ma chinuiam sa accept ca, la o scara globala, unde managementul se face cu cartea de matematica, decizia de a-l inlocui de domnul Stroe de la conducerea Dacia era de fapt o decizie inteleapta.
Un om care nu s-a implicat in viata publica desi avea notorietate, un om care a reusit sa carmuiasca cu maiestrie o barca pricajita intr-o mare furtunoasa.
Dumnezeu sa-l ierte si sa ridice altii ca el din randurile celor tineri.
Din pacate titlurile devin scandaloase. Eu nu vad cu ochi buni acest curent. O sa ajungeti ca promotor.
Poate ei produc mai multi bani dar sunt de proasta factura - mai exact un cuib de incultura si senzational.
Cu alte cuvinte sa nu tragem concluzii bazate pe luna aprilie. Sa asteptam vreo 3-5 ani si apoi vom avea date suficiente sa vedem daca mai au sau nu succes masinile ieftine (asta in ideea in care mai raman ieftine).
Eu am lovit pe unul in spate. La 20-30 la ora maxim.
Masina mea inca este zombi, a lui doar o zgarietura desi era mult mai veche si mai slab cotata.
Nu m-am uitat la a lui, dar tin minte ca la Corolla, erau niste fieratanii solide la doar 10 m de bara de protectie. Pe cand in fata nu prea sunt. Fata trebuie sa absoarba bine socurile pentru ca poti lovi pietoni sau pentru ca poti avea accidente frontale la viteza mare.
Cred ca daca Volvo lovea un Logan patea fix la fel.
Bazachiu Lucian:
Nu ne desconsidera pentru ca ne obligi sa raspundem:
1. consumul inseamna tot poluare. Normal ca batem apa in piua cu consumul.
2. tu chiar crezi ca sunt producatori care nu umbla la soft si care nu trimit la teste masini modificate? Vezi Ferrari cum sunt acuzati la fiecare lansare sau vezi producatorii de anvelope.
3. ai vrut sa spui destinatie a nevoilor nu sursa.
Ultimele comentarii
465 in total