Pe mine ma enerveaza ca facem studii peste studii, dar nu luam nicio masura.
Ma seaca cei care nu reusesc sa isi tina banda desi e marcata.
Imi vine sa ii bat cu lantul pe cei care depasesc coloana. Si nu atat pe ei, cat pe militienii absenti care nu le iau si carnetul si masina.
Ma dispera cretinii care blocheaza intersectiile sau mananca benzi aiurea. Unii au scuza dar alteori sunt doar irecuperabil de chiori si de prosti. Nu au niciun pic de empatie. Ii doare fix la capul bananei ca au fortat intrarea si urmeaza sa blocheze tot traficul. As acorda fara remuscari bataie + amenda.
Ma enerveaza cei care parcheaza pe spatiile verzi. De ce pastele mamii lor? De ce? Nu e loc, nu opresti. Nu este un drept sa ai spatiu si masina; este un privilegiu, este limitat; ca orice in viata.
Ce nu ma enerveaza deloc:
- viteza altora. Ce ma arde pe mine grija? Ma simt mai prost ca nu pot merge la fel de tare? Treaba lui!
- infrastructura. Este inutil sa ne plangem de ea. Este cum este si trebuie sa ne adaptam.
- lipsa spatiilor de parcare in oras. Sunt cate sunt si cu asta basta. Stai in rahat acasa si gata.
E bun sa iesi cu el din parcare fara sa mai dai zapada, e bun sa ai stabilitate mai trainica.
Dar e si bun sa fie mai scump, mai greu, sa consume mai mult si sa ia din portbagaj.
Repet ce au spus si altii mai sus: una e una, alta e alta.
1. nimeni nu a pretins ca nu se deformeaza, ca nu mori in masini sau ca in 2012 ele erau gandite pentru small overlap test. Ulterior au mai umblat oricum la ele.
2. Nu iti face iluzii ca masinile americane ar fi mai safe. Sunt doar proiectate pentru testele de acolo.
3. 5 stele la noi echivaleaza, parca, cu good la ei. Nu te astepta sa auzi awesome sau fantastic.
E fake news pentru ca diseminezi informatii truncheate. Nu am vazut niciun comentariu in care sa fii pozitiv pe acest forum.
Testele lor sunt mai dure dar asta nu schimba cu nimic faptul ca, de exemplu, Touareg-ul ramane una din cele mai sigure masini de pe piata americana sau europeana.
Este normal sa se faca acordeon. Asa sunt proiectate. Asa se absoarbe impactul.
Este normal sa mori in ele de la anumita viteza incolo. Acestea sunt limitele fizicii.
Probabil ca soferul vede altfel.
Daca vede cum vedem noi, nu ma bag nici pe bani. Separatorul de banda parca fugea, indica mereu ca ar urma o curba, drumul se misca... nu mersi :)
Abia la final se vede ce inseamna cu adevarat 420 km/h. Fantastic!
Ultimele comentarii
465 in total