E bun sa iesi cu el din parcare fara sa mai dai zapada, e bun sa ai stabilitate mai trainica.
Dar e si bun sa fie mai scump, mai greu, sa consume mai mult si sa ia din portbagaj.
Repet ce au spus si altii mai sus: una e una, alta e alta.
1. nimeni nu a pretins ca nu se deformeaza, ca nu mori in masini sau ca in 2012 ele erau gandite pentru small overlap test. Ulterior au mai umblat oricum la ele.
2. Nu iti face iluzii ca masinile americane ar fi mai safe. Sunt doar proiectate pentru testele de acolo.
3. 5 stele la noi echivaleaza, parca, cu good la ei. Nu te astepta sa auzi awesome sau fantastic.
E fake news pentru ca diseminezi informatii truncheate. Nu am vazut niciun comentariu in care sa fii pozitiv pe acest forum.
Testele lor sunt mai dure dar asta nu schimba cu nimic faptul ca, de exemplu, Touareg-ul ramane una din cele mai sigure masini de pe piata americana sau europeana.
Este normal sa se faca acordeon. Asa sunt proiectate. Asa se absoarbe impactul.
Este normal sa mori in ele de la anumita viteza incolo. Acestea sunt limitele fizicii.
Probabil ca soferul vede altfel.
Daca vede cum vedem noi, nu ma bag nici pe bani. Separatorul de banda parca fugea, indica mereu ca ar urma o curba, drumul se misca... nu mersi :)
Abia la final se vede ce inseamna cu adevarat 420 km/h. Fantastic!
Vreau 4 bucati! Eu cand nu conduc, am rau de masina teribil. Cum se termina drumul drept, cum incep sa am probleme.
Daca chiar functioneaza, sunt o inventie cu adevarat utila. Acum intrebarea ar fi: vin cu un revers al medaliei la fel de nasol ca raul de masina?
Ultimele comentarii
464 in total