VW are zero motive sa faca revolutii de imagine cu Golf-ul. Este o masina cult, se vinde foarte bine, este bine cotata in clasamentele de fiabilitate.
Sub capota si in interior vor fi destule schimbari majore. In toate testele din lume, dupa atatia ani, inca este pe locul 3 (in cel mai rau caz). Asta in conditiile in care noul Ceed s-a ridicat foarte mult, iar Focus-ul are in sfarsit un interior care nu este o bataie de joc.
Imediat dupa lansare va reveni pe locul 1 unde va ramane ani buni.
Repet ce am mai povestit: as fi jurat ca nu voi trece de la japoneze la altceva, ca nu voi fi romanul clasic care ia masina germana ca asa a auzit el de la vecini. Dar cand a venit momentul sa schimb masina, in niciuna nu m-am simtit ok pentru banii ceruti. Doar in G7. in 2012 diferenta dintre Corolla si G7 era majora. In conditiile in care diferenta intre Corolla si Renault Megane era la randul ei majora (detaliez la nevoie) nu aveam cum sa aleg altceva
Au mai trecut cativa ani si am fost iar la Opel, Mazda, Renault etc. Pe banii mei, pentru nevoile mele, efectiv nu aveam cum sa nu aleg tot G7 dar facelift (asta pentru ca nu aveam bani sa trec la o clasa mai mare). Nu detaliez acum dar sunt gata oricand sa listez argumente si intamplari suficiente.
Daca nu ar fi sotia sa ma domoleasca sau lipsa butoanelor pentru radio si aer conditionat, as da si maine avans pentru G8.
PS: cand la Mazda nu vor mai fi niste fatuci gretoase si necugetatoare sau niste agenti de vanzare care daca vin la munca in camasa au impresia ca le-a crescut nivelul mai mult, voi re-deveni foarte interesat sa schimb tabara si sa trec pe Mazda 3. Si da, daca oamenii de la Mazda sunt sub nivelul asteptat, nu voi cumpara nici masina. Nu vreau sa ma lovesc de ei mai incolo si nici sa sustin salariile lor cu banii mei.
De acord cu tine ca e o treaba subiectiva.
Pe aceeasi logica nu are rost sa iti cumperi Audi A3 decat daca iti permiti fix dotarile care nu exista pe Octavia sau Golf.
Cand cumperi masina X, cumperi marca si mici diferente care te gadila: un plastic mai bun, un strat in plus la geamuri, o mocheta mai buna in portbagaj si alte mici efecte de suprafata.
Noul G vine cu un semi hibrid de 48V, cu bord digital, spatiu cum ai spus si tu (desi eu nu duc lipsa deloc in 7 de spatiu). Rar vezi revolutii totale, mai ales la VW.
Pe de alta parte si noul Leon va fi mai scump deci comparam mere cu pere. Dar te ingeleg. No hate.
Oricum nu pasa nimanui. In sensul ca daca esti cam convins ca ai vrea un Golf, iti vei da singur motive sa ignori scumpiri sau eventuale avantaje la alte modele.
Eu am facut asta de 2 ori. Chipurile am dat o sansa si altor modele dar tot Golf mi-am luat.
Problema cu stirile redactate in fuga de anumite publicatii este ca nu raspund la nicio intrebare.
La prima vedere pare ca semaforul intrerupe traficul intr-o veselie ca sa tot treaca pietonii. Asta ar fi crima curata. Probabil ca acest semafor magic este capabil de niste calcule si prioritizari mai complexe.
In acelasi timp, in Olanda sunt semafoare de ani buni, care stau pe verde in toate directiile. Prima masina care vine in intersectie ramane pe verde. Pentru cele care vin o idee mai tarziu (de pe directia perpendiculara evident) primesc din timp rosu. Deci daca din dreapta nu vine nimic, semaforul va fi verde la nesfarsit.
Ultimele comentarii
465 in total