@Mateiescu - nu pot sa cred cum se contrazic oameni care nu au treaba cu oameni care au produsul acasa. Da-ne un articole unde se arata ca la 150cp gasesti punte rigida. Termina cu prostiile.
Eu am avut G7 si am acum G7 facelift si confirm ca de la 120/130cp nu mai exista puntea fixa.
Legat de calitate iar vorbim tampenii. Depinde de fiecare cum o vede si depinde si la ce anume ne referim. Daca punem un seria 3 langa Focus, veti vedea ca plasticele de pe 3 sunt pe alocuri chiar mai proaste. Dar asta inseamna ca masina e mai proasta? Nici pomeneala pentru ca are alte suspensii, alte posibilitati la dotari, alta directie, alte motoare si marca. Degeaba e Skoda la fel la condus si la pipait daca masinile se vand si pe brand.
Asta ca nu mai zic ca nu sunt la fel dar trebuie sa te uiti atent la toate detaliile nu doar la unele. Dar cel mai important este ca sunt masini cu volume diferite. Nu are cum sa se conduca la fel o Skoda ca un Gold. Nu are cum! Stop! Fizic este imposibil.
Eu unul sunt tentat sa fac o nebunie si sa trec la G8 dar nu cred ca trec de sotie :))
@Ignis
Nu stiu cum vad altii dar eu zic ca e de bine. Au niste standarde voit absurde.
1. nu risca nimic. Rework poate inseamna micro fisuri, microdeformari;treaba lor - nu vor si gata.
2. aceasta atitudine le aduce faima si intareste ideea ca ei nu se joaca cu calitate.
Iar asta conteaza, pentru ca prin anii 70-80 Porsche devenise o gluma proasta. Era masina traficantilor, a artistilor neintelesi, a tuturo oamenilor cu reputatii mai putin onorabile. Au muncit mult sa se puna pe picioare.
Si pana la urma, daca tu ai avea saci de bani, si nu ai fi un sfant, nu te-ai etala? Evident ca iti pun astia adaos mare. Dar cui ii pasa? Ideea e ca ai avut bani sa faci aroganta asta. Si in plus ai mai cumparat si un produs de calitate.
@zarnesteanu
Ce-ti mai place sa fii gica contra si sa te prefaci ca nu intelegi.
Eu iti spun ca (ok, dupa parerea mea, dar cred ca o putem acoperi cu date daca ne chinuim) in afara de zgomot, daca pui un motor electric pe 911, nu o sa simti diferenta.
Va merge tot ca un 911, ca un ceas elvetian. Pentru ca asta fac astia: instrumente de precizie. Si aici motorul e doar o mica parte din ecuatie.
@Kotegaeshi - traim o epoca in care toti se exprima cum le vine la gura si abia apoi, daca avem noroc, mai si gandesc. Este posibil sa fiu de cacat, i give you this, dar argumente ai? Poti enunta ceva legat concret de text?
Cred ca motorul este ultimul lucru care face un Porsche sa fie Porsche. Asa cum s.a demonstrat ca nici cutia de viteze manuala nu era definitorie pentru ei. Un automobil cere expertiza in foarte multe sun-domenii.
De aceea nu ma tem de nivelarea competiei sau de Tesla. Tesla vinde pentru e smechereala. E cool sa o arzi eco, mai ales daca mai ai si bani sa dai 100k pe una.
Amin!
Ma chinui cu cabluri (care trebuie sa fie de calitate altfel nu fac fata), cu mufe proaste la telefon (din vina mea, probabil), cu dezordine in masina.
Sper sa functioneze bine si sa existe aceasta optiune si pe Golf 8 (ca tot il laudam de mama focului).
Ultimele comentarii
465 in total