@Ignis
Nu stiu cum vad altii dar eu zic ca e de bine. Au niste standarde voit absurde.
1. nu risca nimic. Rework poate inseamna micro fisuri, microdeformari;treaba lor - nu vor si gata.
2. aceasta atitudine le aduce faima si intareste ideea ca ei nu se joaca cu calitate.
Iar asta conteaza, pentru ca prin anii 70-80 Porsche devenise o gluma proasta. Era masina traficantilor, a artistilor neintelesi, a tuturo oamenilor cu reputatii mai putin onorabile. Au muncit mult sa se puna pe picioare.
Si pana la urma, daca tu ai avea saci de bani, si nu ai fi un sfant, nu te-ai etala? Evident ca iti pun astia adaos mare. Dar cui ii pasa? Ideea e ca ai avut bani sa faci aroganta asta. Si in plus ai mai cumparat si un produs de calitate.
@zarnesteanu
Ce-ti mai place sa fii gica contra si sa te prefaci ca nu intelegi.
Eu iti spun ca (ok, dupa parerea mea, dar cred ca o putem acoperi cu date daca ne chinuim) in afara de zgomot, daca pui un motor electric pe 911, nu o sa simti diferenta.
Va merge tot ca un 911, ca un ceas elvetian. Pentru ca asta fac astia: instrumente de precizie. Si aici motorul e doar o mica parte din ecuatie.
@Kotegaeshi - traim o epoca in care toti se exprima cum le vine la gura si abia apoi, daca avem noroc, mai si gandesc. Este posibil sa fiu de cacat, i give you this, dar argumente ai? Poti enunta ceva legat concret de text?
Cred ca motorul este ultimul lucru care face un Porsche sa fie Porsche. Asa cum s.a demonstrat ca nici cutia de viteze manuala nu era definitorie pentru ei. Un automobil cere expertiza in foarte multe sun-domenii.
De aceea nu ma tem de nivelarea competiei sau de Tesla. Tesla vinde pentru e smechereala. E cool sa o arzi eco, mai ales daca mai ai si bani sa dai 100k pe una.
Amin!
Ma chinui cu cabluri (care trebuie sa fie de calitate altfel nu fac fata), cu mufe proaste la telefon (din vina mea, probabil), cu dezordine in masina.
Sper sa functioneze bine si sa existe aceasta optiune si pe Golf 8 (ca tot il laudam de mama focului).
VW are zero motive sa faca revolutii de imagine cu Golf-ul. Este o masina cult, se vinde foarte bine, este bine cotata in clasamentele de fiabilitate.
Sub capota si in interior vor fi destule schimbari majore. In toate testele din lume, dupa atatia ani, inca este pe locul 3 (in cel mai rau caz). Asta in conditiile in care noul Ceed s-a ridicat foarte mult, iar Focus-ul are in sfarsit un interior care nu este o bataie de joc.
Imediat dupa lansare va reveni pe locul 1 unde va ramane ani buni.
Repet ce am mai povestit: as fi jurat ca nu voi trece de la japoneze la altceva, ca nu voi fi romanul clasic care ia masina germana ca asa a auzit el de la vecini. Dar cand a venit momentul sa schimb masina, in niciuna nu m-am simtit ok pentru banii ceruti. Doar in G7. in 2012 diferenta dintre Corolla si G7 era majora. In conditiile in care diferenta intre Corolla si Renault Megane era la randul ei majora (detaliez la nevoie) nu aveam cum sa aleg altceva
Au mai trecut cativa ani si am fost iar la Opel, Mazda, Renault etc. Pe banii mei, pentru nevoile mele, efectiv nu aveam cum sa nu aleg tot G7 dar facelift (asta pentru ca nu aveam bani sa trec la o clasa mai mare). Nu detaliez acum dar sunt gata oricand sa listez argumente si intamplari suficiente.
Daca nu ar fi sotia sa ma domoleasca sau lipsa butoanelor pentru radio si aer conditionat, as da si maine avans pentru G8.
PS: cand la Mazda nu vor mai fi niste fatuci gretoase si necugetatoare sau niste agenti de vanzare care daca vin la munca in camasa au impresia ca le-a crescut nivelul mai mult, voi re-deveni foarte interesat sa schimb tabara si sa trec pe Mazda 3. Si da, daca oamenii de la Mazda sunt sub nivelul asteptat, nu voi cumpara nici masina. Nu vreau sa ma lovesc de ei mai incolo si nici sa sustin salariile lor cu banii mei.
Ultimele comentarii
464 in total