@tzenu_bmw nici eu nu m-as bucura. Eu doar le explicat celor care nu intelegeau legatura dintre viteza si case.
Evident ca va mai fi poluare. Ca urmare probabil incet incet vor disparea motoarele cu combustie si daca in anumite tari va fi atat de rau, va trebui sa alegem raul mai mic.
Copacii sunt buni dar banuiesc ca efectul lor se vede in ani, in timp ce disparitia masinilor ar scadea poluarea instant.
Fac o paranteza: nu stiu cum si de ce, dar in Berlin se circula foarte relaxat. La ore de varf orasul e aglomerat doar in centru. Zi de zi am observat acest fenomen, timp de 2 saptamani. Bulevarde largi si lungi, cu doar 5-6 randuri de masini la semafor. Fantastic. Cumva au gasit o solutie.
Unii vorbesc fara sa faca o pauza de 1 secunda.
Articolul explica destul de clar care este legatura intre viteza si constructia de case.
Va explic eu una din posibilitati:
1. intr-o zi au masurat ce nivel de poluare au. Si s-au intrebat de ce.
1. asa au identificat ca masinile si constructiile polueaza cel mai mult.
3. cum nu puteau opri circulatia, au oprit al doilea factor de poluaare. Altfel riscand (exagerez putin) poluare similara cu cea din Anglia din timpul revolutiei industriale
4. Intre timp le-a picat fisa: nu cumva o masina polueaza considerabil mai mult cand merge tare? Ia sa masuram
5. au masurat si s-a confirmat.
6. Apoi s-au intrebat: limitam viteza -> scade poluarea la normal -> putem da iar drumul la constructii sau nu facem nimic si murim inecati, in ciuda opiniei experte a lui Tatra?
Ce ziceti, face sens?
:))
Merg pe mana lui Andrei aici.
Softul nu trebuie programat sa opreasca la orice obstacol care ar putea, daca ar fi suficient de cretin, sa se arunce in strada.
Niciun sofer nu franeaza cand vede un biciclist beat pe trotuar.
Zero sanse are Romania. Fie sunt alte interese pe care nu le intelegem. Fie aia nu dau spaga si la noi fara spaga nu merge. Fie suntem prosti ca natie si de aceea nu merge.
Ultimele comentarii
464 in total