@PMC - ce-i drept nu am urmarit ce spune el cu gura lui dar nici nu o voi face. Motivul deriva tocmai din ce spui tu. Doar ca il aplic si francezilor.
In primul rand americanii ar fi facut cel putin la fel sau ar fi ales alta metoda mai putin penibila dar mult mai dureroasa (vezi cazul Toyota sau Huawei unde problema nu e ca spioneaza aia ci ca nu mai pot spiona ei daca castiga aia...).
In al doilea rand, sustin argumentele tale: Japonia este o tara protectionista cu ai lor dar si in intern cu elitele. Se stiu cazuri de ministri vinovati (demonstrat) de violuri si crime care in cele din urma au ramas in libertate. Nu mai vorbim de lumea interlopa si implicatiile ei in politica si marile corporatii.
Daaar, in acest tango erau si francezii. O natie pe cat de culta pe atat de ipocrita si manjita (asta in conditiile in care este prima tara in care m-as muta daca m-as muta). Una din cele mai crude puteri coloniale, din cele mai discriminatorii natii si o tara ale carei corporatii sunt campioane la coruptie si exploatare (vezi, de exemplu, nenumaratele scandaluri Nestle in Asia). In plus sunt ferm convins (ca sa nu zic ca stiu concret ca as parea un alt stiutor de de toate) ca si ei au trucat emisiile grosolan.
Cu alte cuvinte, la disperare oricine spune orice. Repet: sunt convins ca in aceasta ecuatie nimeni nu a jucat corect si nimeni nu este nevinovat. Nici Carlos, nici Japonia, nici Franta. Si naiba stie ce alte tari si-au mai bagat coada ca sa ii destabilizeze pe astia.
Cred ca nu vom intelege niciodata ce s-a intamplat acolo.
Daca japonezii nu voiau sa scape, nu scapa. Sau daca chiar a evadat, acolo e mana unor institutii de stat franceze si pentru asta au gasit deja cativa dispusi sa faca inchisoare.
Sunt de acord cu Andrei, insa. Omul e senil rau. In orice tara facea inchisoare pentru delapidare. E nebun franco-braziliano-libanezul asta si cred ca e asa de la partea franceza :)))
@pipo - pentru acelasi motiv pentru care exista Audi. Se poate ajunge de la A la B si cu Logan-ul.
Acel amortizor era un accesoriu de comoditate, de eleganta. Sa scoti mocheta din torpedou si amortizorul de acolo, inseamna sa iei tocmai din elementele care fac Golful mai cu mot.
@PMC - acelasi pret de plecare am si eu. Dar nu ai vazut ca lipseste tot de pe ea in afara de cutie?
Din pacate e greu de configurat rapid una echivalenta pentru ca aia iti baga pe gat tot felul de pachete.
Ne vom lamuri in martie eventual.
@Moldovean - sunt de acord. Parca incercau sa nu para putin dezamagiti.
Daca mi-as lua maine alta masina, probabil ca m-as chinui sa aleg intre Ceed, Focus, Mazda 3 si G8. Abia astept sa o vad pe viu si sa pipai plasticele alea.
@DanG - nu au mocheta in torpedou? Stiu ca e o prostie dar asta mi se pare foarte grav. Imi aduc aminte ca tocmai acea mocheta m-a facut sa aleg G7.1 si nu alte modele. Sunt mici detalii care faceau din Golf o masina cu ceva in plus.
Ultimele comentarii
464 in total