Daca banii ar fi folositi pentru amenajarea de noi parcari si gestionarea celor existente, scumpirea abonamentului ar fi o idee excelenta.
Imi pare rau sa par comunist dupa mintea unora dar sa ai masina nu e un drept, este un lux. Pur si simplu. Sa dam doar o situatie: locuiesti intr-o zona cu zero locuri de parcare. Zero. Ce faci? Faci gura sa iti construiasca parcare pe bloc? Sau o parchezi la mama naibii si taci din gura? Sau nu iti mai iei masina pentru ca efectiv nu vei putea veni cu ea pe strada ta niciodata?
Desigur, scenariul este extrem dar principiul ramane.
Totusi orice taxa ar fi, nu scapam de probleme pana nu apar locuri suficiente pentru rezidenti, pentru oaspeti, pentru cei veniti la magazinul de la parter, pentru orice institutie care primeste vizitatori si asa mai departe. Ne multumim cu tot felul de reparatii de moment si ne este frica sa ne gandim care ar fi viziunea finala.
Din presa: in 2019, 60% dintre pietonii accidentați erau băuți, la fel ca 40% dintre șoferi. Cele mai multe accidente cu pietoni implicați au loc în Moldova.
Mai intai sa aplice legile curente. Eu am o problema cu biciclistii care traverseaza fara sa coboare de pe bicicleta.
Daca nu ma insel, legile actuale prevad oricum obligatii pentru pieton. Parca el trebuie sa fie atent, sa nu alerge pe trecere, sa nu stationeze si asa mai departe.
Imi aduc aminte ca acum vreo 10 ani ploua cu Ferrari distruse la viteze de autostrada. La acel moment Ferrari dadea vina pe sofer.
Ca ce? Cau au condus sport? Ca au vrut sa testeze specificatiile masinii?
Cum a spus si Alex, este un eveniment de marketing foarte destept si care ne confirma ca poti face ce vrei cu masina si ea se va comporta exemplar pana te saturi.
Este nevoie de confirmari si de reimprospatarea memoriei. Altfel nu ar mai exista reclame la Cola.
Ultimele comentarii
465 in total