o sa se ajunga asa:
http://www.automobiletv.ro/event.php?id=306
Germania introduce de la 1 iulie 2009 impozitul mixt la automobile, compus din capacitate cilindrica si CO2
dar se va tine cont si de modelele mai vechi. Se pare ca acesta metoda, dar cu alte valori, se va introduce si la noi in locul taxei pe poluare.
(19 Iunie 2009)
Incepand cu 1 iulie 2009 germanii vor plati alte impozite anuale. Astfel automobilele sunt impartite in trei grupe dupa data primei inmatriculari:
1) Inmatriculari incepand cu 1 iulie 2009; Impozitul anual va avea doua componente, una legata de capacitatea cilindrica si cealalta legata de valoarea CO2 in gr/km. Astfel la motoarele pe benzina se va plati 2 Euro pe fiecare 100 cm3, la diesel 9,50 Euro pe fiecare 100 cm3. La aceste valori se aduga 2 Euro pentru fiecare gr/km de CO2 dar peste valoarea de 120 gr/km. Motoarele diesel fara filtru de particule sunt taxate in plus cu 1,20 Euro/100 cm3.
2) Inmatriculari intre 5.11.2008 si 30.06.2009. Toate automobilele inmatriculate in aceasta perioada de timp sunt scutite 1 an de zile de la taxa dupa care vor trece la plata impozitului anual dupa modelul de la punctul 1).
3) Inmatriculari iniante de 5.11.2008. La aceste automobile se va calcula impozitul ca si pana acum.
Un astfel de algoritm se va introduce si in Romania, valorile pentru fiecare 100 cm3 fiind altele.La punctul 3) vor intra toate automobilele mai vechi( Dacia, Lada etc ) iar cei care au platit taxa pe poluare marita vor ´beneficia de punctul 2). Interesant este diferentierea mare intre benzina si diesel, adica 9,50 Euro fata de 2,0 Euro.
nu intelegi ca VW vrea sa puna mana pe ceva profitabil, ce este pe val...............poate o sa cumpere divizia moto, cu cea auto nu sunt de acord.
Kizashi va fi o super-masina, si ei cauta o vaca de muls.
sa stea in banca lor!
Ultimele comentarii
70 in total