< Eu sunt curios daca 1.5-ul de care se vorbeste este o 'evolutie' a 1.3-ului de pe Insight sau e imprumutat de la fratiorul Fit. Nu de alta, dar intre ele e o diferenta. L15A vine cu un VTEC clasic, cu o deschidere agresiva a supapelor si cu 16 supape pe cilindru, pe cand LDA-ul de pe Insight vine cu dezactivarea cilindrilor si 8 supape pe cilindru. Ma uit pe turometru si parca vad o limita de 6200 rpm. Avand in vedere ca L15A are 'zona rosie' cu incepere de la aproape 7000 rpm si peak power la 6600 rpm, s-ar putea sa fie un derivat al LDA-ului.
Nu prea sportiv, as zice. >
foarte frumos !
cine stie, STIE !!!
multumim!
de cand scrii pe acest site, tot repeti ca nu vrei ca Honda sa dea faliment, ai o problema cu acest subiect..............Ai pariat pe undeva ca Honda pica, ca alt interes nu vad sa ai......
te asigur ca ceva se va schimba, sper in bine, si nu o sa ai aceasta satisfactie de a vedea Honda in faliment.......
mai schimba placa...........
Eu am pariat ca VW , Porsche chiar si Fiat o incurca in urmatoarle 12 luni ( am cota 125 : 1 ) :)
sanatate !
Nu va luati dupa ce zice unul-altul de prin guvern sau parlamentul tarii x/y...........totul e semnat, cei de la AUTOVAZ se baga tare pe felie.....urmeaza lucruri interesante.
Iar legat de Fiat 500......................foarte scumpa..............nu-si merita banii ( ma refer numai la pret, nu la altceva )
Ultimele comentarii
70 in total