@LauCalin - daca vor avea 5 stele, sa vezi atunci o PALMA trasa celor de la dacia.
sa nu uitam ca inainte de renault, pe la dacia au trecut cei de la HYUNDAI, apoi uite unde au ajuns cu fabrica din cehia, acum dezvolta cea din turcia............. plus fratii de la KIA............ ce-ar fi fost la noi cu 2 fabrici - una Hyundai si una KIA. apoi, sa fi luat si ARO...........
http://www.just-auto.com/news/hyundai-europe-capacity-now-500000_id136182.aspx
=========
au promis masina de 5000 dolari si n-au facut-o, vad ca reapare DATSUN la super-preturi, iar cu marja de profit 9 %......... le convine. daca n-ar fi dacia, renault ar avea probleme mari..........
sau sa fi venit grupul PSA in Romania, sa vezi atunci miscari pe piata auto de la noi.
Hai, fiti seriosi, ca dnul STOE nu este un SFANT!
inante de renault, au fost alte firme dornice de colaborare, dar au fost fugariti...........
la fel si la ARO!!!
DACIA este o masina SCUMPA la ce ofera, SIGURANTA IOC, si lumea prefera o masina mai veche dar cu 4 stele REALE, nu cu -4, cum a luat Sandero acum. Cu mai multe dotari, piese mai IEFTINE, etc.
Un DOKKER dotat cu bun-simt ( atentie, fara siguranta ), ajunge 13-15.000 euro.
Pai cu acest bai cumpar un CR-V de 4-5 ani sau un C-CROSSER de 3 ani !!! sunt clase diferite, doar un exemplu simplu.
sau 10.000 de euro un LOGAN nou de 3 stele ? cu acesti bani cumperi o masina chiar cu 5 stele, de 3-5 ani.
sa vedem peste cateva zile ce rezultate mai anunta EURONCAP. ce-as mai rade BUCUROS ca C-ELYSEE sa primeasca 5 stele :)
ROMANII AU INVATAT CA AU NEVOIE SI DE O MASINA SIGURA ! iar siguranta costa, numai ca DACIA nu o va oferi urmatorii 5-10 ani.........
stam de vorba cand DACIAva oferi prima masina cu 5 stele REALE, nu pe blat, cum se face acum........
Ultimele comentarii
95 in total