O grămadă de mini SUV urî,, care au și 2,6 tone în varianta AMG, jumătate din energia generată e pentru a transporta acumulatorii, jumătate auto purtător de baterii. Auto, care, iarna de la 500 km+ autonomie pe hârtie, are exact 310. Pe incercate. Oricum e mai bine decât Șpringul și 10 ori mai ieftin. Doar că consuma o tonă de cărbune la 100 km.
Bravo lor ! Dar, daca eu doresc o dotare gen "șaorma la lipie cu de toate, extra maioneza cu usturoi", se poate ? Sau măcar ceva cu specific vânătoresc
Am vazut ca si la BMW semnalizarea e pe ecran, intr-un submeniu ascuns, dupa incalzirea in scaune, ca nu se mai oboseste nimeni sa semnalizeze. Poate e contra cost, cu abonament lunar, ca si incalzirea in scaune.
Faina pentru cei care cunosc. Sper sa fie fara prea multa electronica inutila. Ideala pentru overlanding sau calatorii. Cam scumpa pentru buzunarul romanului, dar mai ieftina decat un Defender si mult, mult mai ieftina decat un Land Cruiser. Dar, la noi, la Romania, o vor cumpara destui ca masina “ de mall”, asa cum am vazut, de exemplu, Ford Ranger Raptor, masina de 65 k euro, sau chiar F-150 Raptor, care pentru Europa sare de 85-90 de mii.
Ultimele comentarii
15 in total