Pana la finalul anului cel mai probabil BMW va reusi sa revina pe primul loc. Audi are nevoie de un nou model A4 pentru a se putea mentine pe primul loc si de o crestere cu 2 cifre (ca si pana acum) in SUA. Cresterea Mercedes era de asteptat, insa nu este la nivelul la care ar fi trebuit, dar mai au o sansa cu viitorul E class. La BMW inca nu vad un model care sa faca diferenta in conditiile actuale. In orice caz "lupta la varf" se ascute :)
@SWAY arata fantastic. Daca vor reusi sa pastreze macar 90% din designul conceptului cred ca Nissan va reusi sa ofere cea mai interesanta optiune in segmentul mic. Astept cu nerabdare varianta de serie.
In ultimii 25 de ani trei constante pot defini natiunea romana in diferite competitii sau alegeri:
1. Intotdeauna "ne fura arbitrii";
2. In majoritatea covarsitoare a cazurilor votam extrem de prost sau mai bine zis alegem varianta gresita;
3. Indiferent de rezultat opiniile sunt mereu impartite, nu este nimeni multumit pe deplin etc.
In alta ordine de idei titlul de "masina accesibila" nu este potrivit pentru tipul asta de concurs bazat pe versus-uri cu masini din clase diferite. Probabil ca "non-premium" ar fi o alegere mai fericita. Iar in ceea ce priveste opiniile pro sau contra consider principiul "minoritatea se supune majoritatii" este unul de bun simt care aplicat si respectat creeaza un climat pasnic, confortabil. Acest principiu ar trebui bagat la cap si de etnicii maghiari, de exemplu ;)
P.S.: Eu unul NU am votat!
Hotie si prostie mai mare ca in cazul acestor RCA mai rar iti este dat sa vezi. Auzeam aseara un tembel de broker care dadea, cu senintate, un exemplu de calcul in care valoarea politei scadea de la aprox 3000 de lei la aprox 2500 le pentru un tanar sub 25 de ani, sau ceva de genul. Deci peste 500 de euro pentru un rahat de RCA ... este strigator la cer dpmdv. Oricum piata este grav distorsionata din foarte multe puncte de vedere:
1. asiguratorii care ofera niste servicii de toata jena la niste preturi "europene", evaluari de toata jena, colaboreaza cu service-uri de toata jena si enumerarea poate continua.
2. service-urile care umfla facturile ca nesimtiti si dupaia se mira ca de ce nu le asiguratorii bani.
3. samsarii si toti ordinarii care in cardasie cu inspectorii si directorii de agentii simuleaza accidente cu masini premium. mecanismul este stiut nu are rost sa detaliez.
4. cine e prost sa dea 500 euro anual pentru un RCA la o masina de max 3000 de euro. Sa fim seriosi! Astfel ca majoritatea isi fac RCA pe numele mamei, bunicilor, cainilor comunitari, plm, persoane fara permis de conducere.
5. sistemul bonus/falus este extrem de prost implementat. In ultimii 3 ani, desi nu am avut evenimente si sunt pe la b11-12, nici nu mai stiu, in fiecare an mi-a crescut prima de asigurare cu cel putin 50%, anul asta s-a dublat ca sa fiu mai exact.
Trebuie gasita o cala prin care sa se tina cont de comportamentul in trafic al fiecaruia (istoric evenimente rutiere care sa nu fie sters odata cu schimbarea masinii) si sa platesti prima de asigurare la asiguratorul care iti repara tie masina. Dar cine are interes sa faca ceva bine in tara asta de rahat, cand $$$ vine garla in conditiile date.
Ultimele comentarii
1012 in total