Later Edit: Cat despre Toyota, sa fim seriosi, cheltuiesc banii degeaba in motorsport. Nu au know-how necesar (s-a vazut foarte clar si in F1) pentru astfel de evenimente sportive.
Era clar ca va castiga Porsche, trebuiau sa o faca, este politica grupului VW.
Probabil ca doar locul 2 a fost o surpriza, in conditiile in care masina Audi cu nr. 7 a avut acea problema cu capota.
Pentru cine urmareste LeMans de mai mult timp probabil ca isi aduce aminte de episodul Bentley, de acum 10-11 ani.
Va fi interesant ce va urma, Audi sau cel mai probabil Porsche in F1 (vezi pilotii care au concurat pt Porsche in aceasta cursa)
P.S.: In afara de echipajul masinii cu nr. 7, Audi a venit cu piloti de mana a doua pentru restul masinilor si era normal sa nu aiba forta de a se bate la victorie.
Eu zic ca multa lume se pripeste cand catalogheaza designul acestui model ca unul nereusit (mai ales ca in realitate, datorita proportiilor lucrurile vor sta diferit). Personal, cred ca am mai spus-o, nu sunt adeptul designului practicat de cei de la BMW, mai ales cel actual, poate cu exceptia Seriei 6, insa acest design (pe care eu personal il consider asimetric) place la foarte multa, dat fiind faptul ca BMW vinde in continuare mai mult decat Audi sau Mercedes. Astfel ca prefer sa ma raportez la vechea generatie si fata de aceasta modificarile sunt substantiale si toate in bine, atat la nivel exterior, dar mai ales la nivelul designului interior. Problema care o au, atat Seria 7, cat si A8-ul celor de la Audi, este ca pe langa capitalul de imagine excelent in aceasta clasa (mult peste al celor 2 competitori), actualul S-class chiar este o masina de exceptie, cu un design greu de batut. Si aici sunt de acord cu parere celorlalti si anume ca S-class este o masina mai frumoasa in acest moment decat Seria 7 si A8, cu mentiunea ca Audi mai are inca o carte de jucat.
Ultimele comentarii
1012 in total