Un review extrem de steril, cu putine informatii utile (doar relatari din mapa de presa), cu 0 (ZERO) pareri personale pertinente (doar tuse subiective - stie BM de ce W) si cu 0 (ZERO) conluzii. In fapt o gluma de test drive, doar multa vrajeala cup iz de poezie.
P.S.: Pt cine este interesat, pe youtube, Autobild are deja un comparativ cu cele 3 masini concurente din clasa.
Avand la baza un concept nereusit din punct de vedere estetic, pot spune ca designul acestui Bentayga, in varianta de serie, este unul reusit. In ceea ce priveste interiorul insa, personal consider ca este unul dintre cele mai reusite interioare auto pe care le-am vazut. Masina nu se adreseaza oricui, asa ca nu ma mira "nemultumirile" unora sau altora.
Faruri de Audi A6, stopuri de Maseratti, aeratoare de Audi A1. Ma rog, per ansablu masina arata bine (trebuie tinut cont si de faptul ca este versiunea sportiva) insa ma asteptam la mult mai multa originalitate din partea Alfa Romeo. Vechiul 159 era splendid, insa din pacate nu a avut succes. Sa speram ca acest Giulia va avea capacitatea de a aduce brand-ul la stralucirea pe care o merita, insa pentru asta trebuie sa faca mai mult decat o masina frumoasa (pentru ca Alfa nu a dus lipsa de masini frumoase) si sa ridice platforma tehnica la nivelul designului (desi din punct de vedere dinamic au fost mereu ok).
O miscare logica si normala pt un conglomerat de dimensiunea grupului VW. Chestiunea asta trebuia facuta mai de mult, insa probabil ca FP s-a opus. Separarea va aduce, in mod normal, doar lucruri pozitive atat pentru grup in sine, cat si pt clienti, printr-o individualizarea mai buna a brand-urilor.
Ultimele comentarii
1012 in total