Nu se ofera Caline, in standard nu are nici macar turometru :) de unde atata CB. Eu zic ca sunt fiabile, nu am auzit sa aiba probleme majore sau ma rog, poate am intalnit posesori norocosi. Eu stiu ca la un momendat un C1 cu servo+AC+3rable era undeva la 5k cu discount de 2-3k euro. In schimb nu stiu daca la Toyota se ofera in standard tetiere spate, pt ca la Citroen nu si mi se pare o faza de rahat. La tipul asta de masini unde luneta iti este lipita de cap, tetiera ar trebui sa fie obligatorie. A si apropo... asta stiu sigur ca este o boala Citroen, astia nu ofera manere de viraj in standard, pt locurile din spate (am obs treaba asta si la C3). In masinile astea se simte al naibii lipsa acestor manere daca stai pe locurile din spate, deoarece nu ai de ce altceva sa te sprijini, bancheta este destul de mica si atunci te balangani ca un sac de cartofi. Insa este misto sa le conduci, au niste scaune interesante si motorul + antifonarea de cacao (care te face sa te simti intr-o masina sport si iti mai adauga cam 10 km/h in plus la feeling) iti creaza toate conditiile pt o "talpa sanatoasa. Si chiar se tin bine in viraje...
Masina asta este ciudata, habar nu am daca imi place si nici nu ma intereseaza cat este de buna pt ca nu ma vad cumparand una. Mai interesant de discutat ar fi aspectul tipei blonde din prefata, nu ma pot hotara daca as da-o o tura cu Cadickllac-ul sau nu?!
Deci poll: Jessi Lang ... good or not good?
P.S.: Stati sa rad un pic ... :)))))), voi puteti sa luati in serios ce spune Scott GAY Evans asta? Omul mi se pare cam "dubios" :D
Acest post este un panflet pt ca n-am chef de munca sambata :)))
Exteriorul nu este original, mi se proiecteaza in minte un mixt de elemente pe care le-am mai vazut undeva, insa nici macar asa "tabloul" complet nu este unul care sa-mi placa. Masina, ca majoritatea masinilor Toyota dealtfel, este stearsa, masini care sunt "prafuite" din momentul lansarii. Despre interior nu mai zic nimic, este la nivelul unui Ford-ului Focus din anul 2000. Inca o masina pt piata sin SUA, unde am inteles ca pe langa "fiabilitatea excelenta", motivul real al vanzarii masinilor Toyota si al celor japoneze in general, este pretul derizoriu.
Nu am avut rabdare sa citesc toate aberatiile celor noi "turisti" de la fukushima, insa @dane, te rog eu, pastreaza-ti frate energia pt ceva mai constructiv deoarece in momentul asta toata "clasa primara" ti-a sarit in cap, si stii cum e cu copiii... Treaba este foarte simpla, ei vad doar "tiganeala" de la exterior dar nefiind nici pe departe potentiali cumparatori nu -si dau seama ca in clasa asta nu vinde doar bling-bling-ul (ma astept la un tv samsung de 81" pe post de navigatie). In clasa asta vinde in primul rand imaginea de marca, tocmai deaia S-ul este in continuare cea mai vanduta limuzina, desi poate ca in momentul asta, tehnic vorbind, nu este cea mai buna limuzina. S-A AUZIT SI ACOLO... LA POLUL NORD... PINGUINULE? Imaginea de marca a lui Lexus in clasa asta tinde spre zero sau minus infinit. Multi din cei care au bani sa dea 100k euro pe o masina din asta, sigur aveau si acum 20 de ani cand masinile Lexus nu erau decat copii prost facute ale masinilor Mercedes. Niciodata un individ care se respecta nu va alege "Lexus'sS" in detrimentul adevaratului "S", indiferent de cat de tehnologizata si mega ultra fiabila este masina japoneza, pt ca la nivelul asta se doreste in primul rand "imaginea", imagine pe care Lexus nu o poate oferi acum si nici nu cred ca o va putea oferi cativa ani buni de aici in colo.
P.S.: Si apropo (mafia si pinguinul), mai intrati si voi pe forumurile Toyota sa vedeti cat de fiabile sunt masinile japoneze in "ecosistemul" Romania. S-a putea sa aveti un soc!
Este clar, in Europa nu-si va depasi conditia. Poate doar in SUA sa aiba mai mult succes, insa cu designul asta "tunarit" nu reusesti in clasa lux, mai ales cand discutam despre Europa. Nu numai ca S-ul nu are de ce sa-si faca probleme, dar nici macar seria 7 sau A8 nu au de ce sa se teama.
Ultimele comentarii
1012 in total