Un articol scris bine, care caracterizeaza corect monovolumul Dacia. Nu inteleg totusi consumul de 8% urban. Mi se pare mult pt 1.5 DCi. Probabil ca s-a obtinut cu 7 oameni in masina si in conditii de drive-test (plus AC-ul care este specificat si in articol), pt ca altfel cifra mi se pare mare si nu cred ca in conditii normale de utilizare poate fi atinsa. Din pacate Dacia sufera in continuare la capitolul finisari, desi "lufturi" am mai vazut si pe la altii constructori, mai de fite :).
P.S.: Dacia produce in Maroc pt ca nu ar fi avut capacitatea necesara sa produca atatea modele in fabrica de la Mioveni.
Mircea... bun ca de obicei. Fa cumva si scrie mai des!!!
P.S.: Acum sunt ma "munca", dar pentru 5-10 minute am fost acolo pe circuit.
P.S.: Pt. ca articolul este scris perfect si ar fi pacat sa fi stirbit cumva incearca sa corectezi astea doua fraze:
1. Știați că există clienți români Audi care își oferă - probabil clienti romani DE Audi, pt asa mi se pare ca suna aiurea :)
2. de la manevrabilitate printre jaloane până la cursuri practice de încvăţare a circuitului - învăţare
Bafta si la mai multe ;)
Arata foarte bine pentru un low cost si cred ca viitorul Logan va avea un rival pe masura, daca si pretul acestui Citroen va fi comparabil.
P.S.: Nu inteleg de ce au amplasat comenzile pt geamurile electrice la fel de neinspirat ca si la Logan :D
August 2012
Audi = 108,100 u
BMW = 102,730 u
Ian - Aug 2012
BMW = 963,110 u
Audi = 961,000 u
Articolul este putin confuz. Ciferele sunt cele de mai sus si vorbesc de la sine. Mercedes nu mai conteaza in "batalia" asta.
P.S.: Este pt prima data cred (nu stiu cifrele de pe iulie si n-am chef sa le caut) cand Audi depaseste BMW la vanzarile lunare si dupa cum se vede a reusit sa puna aproape 6000 de unitati. Este o cifra foarte mare tinand cont de handicapul numit SUA pt Audi. Mai sunt 4 luni pana la sfarsitul anului si cred ca daca Audi isi mentine tempo-ul, in ianuarie vom avea un nou lider in clasa premium. Nu cred ca BMW mai poate mentine avansul in conditiile in care Audi are cifre lunare de crestere de aproape doua ori comparativ cu bavarezii. Probabil ca BMW va aduce in discutie Mini si in ianuarie vom avea o adevarata discutie in privinta castigatorului. Dar este mai mult decat limpede ca in urmatorii ani Audi va domina vanzarile de masini premium, mai ales daca ne gandim doar la faptul ca acestia pregatesc deja modele cu tractiune spate.
Nu inteleg de ce in ultima vreme, cand discutam despre masini "adevarate" trebuie sa apara in discutie si masinile japoneze. Asiaticii, oricare ar fi ei, nu au in oferta momentan o astfel de masina. De ce ii aducem in discutie? BMW 6 are in principal 2 concurenti si anume CLS si A7. Despre ei ar trebui sa vorbim si nu despre branduri care sunt la periferia notiunii de "premium".
Ultimele comentarii
1012 in total