Desi timpul nu-mi prea permite, saptamana asta ma duc la drive-test, impins mai mult de review-ul lui @Dragos. Vreau sa vad cu ochii mei finisajele, motorul, design, daca are sau nu vibratii, consum etc etc. Dupa care o sa va impartasesc si voua parerile mele. Tinem legatura ... :)
P.S.: Sper sa aiba chiar motorul asta...
@Mafia: Renault a fost si este un motorist excelent, indiferent daca vorbim de motorsport sau de masini de serie. Asadar povestea ta cu fiabilitatea aceastui motor nu sta in picioare. Mergi si canta la alta masa te rog ca sa nu devii si mai penibil decat esti deja!
@unkle, inainte iti documentai mai bine postarile. Si pe viitor ar fi bine sa nu mai iei de bun tot ce se scrie in drive-testele AM, mai ales daca nu sunt scrise de Mircea.
Spre deosebire de tine eu am avut curiozitatea sa caut curba de cuplu ca sa pot sa-mi dau singur raspunsurile. Si din cate vad eu pe grafic motorul este excelent. Atinge intradevar 90% din cuplu [122 Nm] la 1650 rpm, dar mai interesant este ca scade sub 90% deabia la 5150 rpm. Ceea ce este magnific! Ca sa nu mai spun ca atinge cuplul maxim la 2200 rpm si sta linear la 100% cuplu pana la 3450 rpm, plaja de cuplu unde are deja peste 50% din putere disponibila, putere care se plafoneaza deabia la 4800 rpm. Din punctul meu de vedere motorul este excelent pentru oras si absolut decent pentru exterior. Asta evident daca nu te consideri pilot de F1 pe un motor de 0.9 cmc. Pt astfel de valeitati exista BMW pisicutza!
P.S.: Pe aceasta cale ii propun lui Dragos Baltateanu un PARIU. Eu nu am condus masina, nici macar nu am vazut-o, dar dupa curba de cuplu eu cred ca in Bucuresti [la ce ora vrea el] nu-i scot mai mult de 6.5% [in conditiile in care constructorul da 5.8 urban], iar pe autostrada la o viteza de croaziera intre 120 - 140 km/h nu imi ia mai mult de 5%. Adica nu poti sa-i dai in gura pana iti taie alimentarea si dupaia sa spui ca masina consuma 9% Asta o faci tu 'off the records' si o poti adauga la curiozitati, dar ca si jurnalist [om care informeaza] nu poti sa vi si sa o dai ca valoare absoluta. @Dragos, daca te tine ai mailul meu in profil. Pariem pe un "6x" de bere buna ca sa nu te supun la riscuri prea mari :)
Desi inca nu l-am condus si ma raportez in continuare la Clio 3 in comparatia pe care o fac cu noul Polo, Fiesta, Yaris, Fabia (cu care am intrat in contact) cred ca acest Clio este una dintre cele mai bune masini din clasa. Drive-testul mi se pare prost facut, ca 90% din testele de pe AM. Se prezinta iarasi consumuri exagerate, de neatins in viata reala la un condus normal. Se fac trimiteri la modele concurente fara a se marca clar plusuri/minusuri etc. Sunt multe de discuta dar deja m-am plictisit sa scriu.
P.S.: @Mafia este cretin ca de obicei, nu-l luati in seama. Noul Yaris, in orice alta varianta inafara de cea hibrid, este o mizerie care nu se poate compara nici macar cu vechea generatie de Clio. Kia Rio nu am condus, dar haideti sa fim seriosi si sa mai cumparam si masini serioase. Corsa este la nivelul vechii generatii, nici o sansa in a concura cu aceasta. Singurii concurenti reali sunt Polo, Fiesta si Peugeot 208, insa nu am toate datele ca sa pot enunta o parere general valabila in ceea ce priveste castigatorul dintre aceste 4 masini. Un singur lucru este clar, Clio este cea mai frumoasa dintre ele.
1. 1.109.962 (146.843 - sep)
2. 1.097.500 (136.600 - sep.)
3. 964.926 (123.358 - sep.)
BMW a rupt in Septembrie si a reusit sa creasca din nou la peste 10.000 de unitati distanta fata de Audi, in conditiile in care acestia din urma se apropiasera in vara undeva la 2000 unitati.
Ultimele comentarii
1012 in total