Eu cred ca Fiat are o problema grava si anume lipsa de identitate. Mai mult decat atat in ultimii 5 ani popularitatea brandului a scazut drastic. Din punctul meu de vedere, cel putin in Europa (exceptand Italia), cred ca foarte putina lume se mai gandeste la Fiat atunci cand vrea sa-si cumpere o masina noua. Personal nu inteleg politica Fiat si cred ca in ritmul actual de dezvoltare, in viitorul apropiat, vor avea probleme mari: capitolul numit Lancia s-a inchis, Alfa Romeo dispare usor usor din lumina reflectoarelor (si este MARE pacat ca un asa brand, cu modele pline de personalitate sa nu mai fie in centrul atentiei), Fiat este intr-un con de umbra dramatic in ultimii 5 ani. Singurul brand din grup care inca mai traieste intens este Ferrari, dar in nici un caz o marca exclusivista nu poate sustine un grup intreg, ci mai degraba invers.
@ztele, exagerezi prietene. Stii foarte bine ca Audi au fost primii care au introdus o structura completa din aluminiu pe o masina de serie si ca au capacitatea sa dezvolte in continuare tehnologii avansate. Ca sa nu mai spun ca grupul VW a anuntat de curand suma pe care o va investi pe termen scurt pentru dezvoltarea modelelor in urmatorii 3 ani - 50 miliarde de euro!
Cred ca se intelege foarte clar din testul de mai sus ca Megane inca este taticul lor, nu va mai imbatati cu apa rece. Harris a spus-o foarte clar: Astra OPC a evoluat mult comparativ cu precedenta generatie dar nu este inca la nivelul lui Ford si Renault; Focusul este poate cea mai echilibrata in sensul in care se poate descurca la fel de bine atat in traficul de zi cu zi, cat si pe circuit; in timp ce Megane RS ramane in continuare "the ultimate driving machine". Reactiile lui C.H. de la min. 12'28", 13'27" si 13;50" spun totul, mai ales in conditiile in care doar la megane a avut "curajul" sa decupleze controlul tractiunii. Nici nu vreau sa ma gandesc la viitorul Megane RS...
Ultimele comentarii
1012 in total