Foarte interesant! Realizezi mult mai usor cat de mult a evoluat tehnologia si cat de mult am fost noi in urma tarilor civilizate din pct-ul asta de vedere...
@Mircea, nu sunt de acord cu tine cand spui "Renault considera că designul poate fi avangardist şi neînţeles, pentru că publicul nu are nevoie de estetică digerabilă în segmentul mic de volum" sau "Clio rămânea un model extrem de bine poziţionat ca preţ şi la capitolul dotări, însă rămânea în urma rivalilor - pe măsură ce aceştia se înnoiau - la capitolul design, calitate percepută şi atmosferă interioară". Mie personal imi place Clio 3 si consider ca la nivelul generatiei lui doar Peugeot 207 si Opel Corsa puteau sa aiba un pachet interior/exterior mai atractiv, deci in nici un caz designul nu era unul greu digerabil.
Am condus Clio 4 si asa cum spui si tu designul exterior este un pas urias inainte, comparativ cu toata clasa mica, nu doar cu vechiul Clio. In acest moment nu are concurenta din pct-ul de vedere al designului exterior. In ceea ce priveste interiorul, chiar daca aspectul glossy ii da un aer fresh, consider ca materialele folosite nu au aceeasi calitate ca la vechea generatie, desi plansa de bord este mult mai atractiva acum si calitatea perceputa este mai buna. Chiar si asa, interiorul este la nivelul concurentei din pct de vedere al calitatii. In plus se conduce bine, vine cu un pret competitiv si cu un design cu mult peste ce avem acum in clasa mica. Daca Renault nu da lovitura cu masina asta, nu stiu cand si cum ar mai putea sa o faca.
Multa bafta in continuare!
P.S.: Si eu mi-am pus aceeasi intrebare in ceea ce priveste bandourile exterioare glossy de pe usi si consider in continuare ca vor fi vulnerabile la drumurile noastre, insa nu sunt de acord sa il depunctati pt asta pana cand realitatea nu ne confirma temerile. Si apropo, asa cum tie nu iti place pozitionarea comenzilor pentru lumini, mie personal mi se pare mult mai comoda comparativ cu modelele germane, dar asta tine mai mult de gusturi.
Ultimele comentarii
1012 in total