Unul dintre cele mai frumoase sedan-uri aparute in ultima vreme. Arata exceptional si ce este mai important pentru Mercedes este ca nu are concurenta, la propriu.
Nota 10...
Am comparat Toyota cu Dacia din punctul de vedere al accesabilitatii masinilor japoneze pe piata americana si in nici un caz din punctul de vedere al produsului in sine. Cred ca este clar pentru toata lumea ca Toyota joaca in cu totul alta liga decat producatorul roman. Tin minte ca am citit un articol mai demult in care se discuta despre succesul producatorilor asiatici in SUA cum s-au impus acestia de-a lungul timpului. Din acel articol amplu am retinut ca producatorii asiatici datorita paritatii favorabile a yenului comparativ cu dolarul si a altor facilitati fiscale si-au permis sa vina cu preturi atractive, toate acestea dublate (asa cum am spus si mai sus) de costuri de intretinere scazute (si aici discutam evident si de o buna fiabilitate). Poate ca politica preturilor scazute in SUA nu mai este de actualitate la producatorii japonezi, nu am avut timpul necesar sa fac comparatii, insa cu siguranta asa si-au castigat cota de piata si reputatia dea lungul timpului.
P.S.: @2-10 recunosc ca sunt subiectiv cand vine vorba de Toyota tocmai pentru ca este un producator supraapreciat care din punctul meu de vedere produce masini mediocre si pentru ca nu cred in ultramegafiabilitatea lor.
Numai bine!
Chiar imi era dor sa discut despre fiabilitatea Toyota si despre aberatiile scrise de Mafia :D. Dar inainte zic sa dezvolt subiectul numarului de unitati vandute de japonezi. Este stiut ca cea mai pretentioasa si complicata piata pentru constructorii auto este cea europeana. Spun asta pentru ca in Europa vanzarile Toyota sunt neconvingatoare comparativ cu mult mai hulitii, de catre @mafia, constructori europeni si vreau ca piata europeana sa fie punctul de plecare in dezvoltarea opiniei mele. Deci pe cea mai competitiva piata mondiala Toyota nu se impune, dar la nivel global vinde cel mai mult. Care ar fi explicatia? Pai piata asiatica, dar mai ales piata din SUA unde Toyota vinde mult, foarte mult. Dar motivul principal nu este fiabilitatea sau nemaintalnita calitate de care nevorbeste @Mafia, ci pretul. Pt americani Toyota a fost si este un fel de Dacia pentru romani, adica o masina accesibila cu costuri de intretinere scazute. Pe aceeasi reteta merg si coreenii in USA, de aici si vanzarile bune ale acestora din ultima vreme.
P.S.: In ceea ce priveste test drive-ul cu GS250... dupa primele fraze am avut impresia ca a fost facut chiar de @Mafia. Nu are nici o treaba cu realitatea ce spune baiatul ala acolo. Mai mult decat atat nici macar nu auzisem de "autolamest" pana acum. Irelevant!
Ultimele comentarii
1012 in total