@inexorabil
Datorita obsesiei tale prosteasti fata de grupul auto VW, ajungi sa vezi si spui lucruri care se intampla doar in mintea ta.
Din punctul meu de vedere Huracan arata foarte bine, la fel ca toate modelele Lamborghini aparute dupa preluarea acestora de catre Audi. Ce au facut nemtii? Au luat o marca falimentara care a fost tot timpul in umbra Ferrari si a transformat-o intr-un brand puternic, cu vanzari peste asteptari.
Si cred ca mai degraba se vede un Diablo cand privesti acest Huracan, decat un R8.
P.S.: Motorul V10 este dezvoltat de Audi, deci fibra nu este 100% "in-house".
Sarbatori Fericite tuturor!
Cu ce este mai prejos motorul Renault:
1461cmc - 110cp/4000rpm - 240nm/1750rpm - mixt 4,6l - vmax 185
(motorizarea prezenta pe Megane 5usi)
fata de:
1598cmc - 95cp/4000 rpm - 235nm/1500 - mixt 4,1l - vmax 185
(motorizarea prezenta pe Seria 1 5usi)
sau
1598cmc - 105cp/3000rpm - 250nm/1500 - mixt 3,8l - vmax 195
Eu zic ca la o cilindree mai mica cu 100cmc, motorul este absolut comparabil cu 1,6 de la BMW si cu mici ajustari de soft poate egala valoarea de cuplu de la Audi. Cred ca acel caracter nobil de care tot vorbim aici este dat de altceva si nu strict de motor, in conditiile in care niciunul din motoarele de mai sus nu pot fi considerate premium deoarece pe toate le regasim si pe modele de volum. Deci despre ce vorbim?
P.S.: Datale tehnice sunt luate de pe AM, sectiunea masini noi!
Cred ca @dan_grc a surprins cel mai bine esenta problemei, restul sunt, mai mult sau mai putin, pe langa subiect. Nu sunt de acord cu @dan atunci cand spune ca parteneriatul cu Renault este motivul pentru care Mercedes ocupa locul 3 la capitolul marci premium. Acestia ocupa aceasta pozitie de ceva vreme deja, cu mult inaintea acestui parteneriat, si motivele tin strict de produsele Mercedes care la un moment dat ramasasera grav in urma concurentei la nivel de design, motorizari si calitate perceputa. In schimb efortul nemtilor inceput acum 2, de redresare a imaginii si de revizuire a produselor, cred ca va da roade, cu conditia ca urmatoarele modele de clasa C, respectiv E, sa aiba acelasi nivel de competitivitate pe care il au A/CLA in clasa lor la momentul actual. Pentru ca succesul se masoara in unitati vandute, cei de la Mercedes au considerat ca in demersul lor au nevoie sa creasca volumul vanzarilor si incerca sa intre pe o nisa caruia inainte nu i-au acordat prea mare atentie, cea a masinilor destinate tinerilor, masini asazis mai accesibile. Si aici a aparut parteneriatul cu Renault, care din punctul meu de vedere, momentan, este fructuos doar pentru Mercedes. In ciuda faptului ca unii considera ca nemtii i-au dat "agregatului francez" cu "fainosag nemtesc", motorizarea este aceeasi ca si cea gasita pe modelele Renault, probabil cu modificari la nivel de soft si evident la nivel de compatibilitate cu restul componentelor masinilor Mercedes. In concluzie, consider ca Mercedes a ales sa puna pe masinile lor de clasa mica un motor bun, care probabil ca le va stirbi putin din "nobilitate" (mult mai putin daca ne raportam la tarile civilizate, decat raportat la Romania), dar care ii va ajuta sa vina cu un pret bun pentru o masina Mercedes si implicit sa creasca volumul vanzarilor.
Ultimele comentarii
1012 in total