Asa cum la votul politic majoritatea este data de cei care sunt cumparati cu o galeata, o sticla de ulei si 1 kg de faina, deoarece cei cu o minima educatie refuza sa voteze sau voteaza atipic din lipsa de alternative; si aici, cei pasionati sau cunoscatori, dar care nu au un cont de facebook sunt nebagati in seama. Dar cred ca nu ar trebui sa mai mire pe nimeni treaba asta, din moment ce cititorii fideli ai Automarket au cerut la fiecare editie o solutie, si au primit ... .
Am impresia ca posesorii de BMW au vazut reclama asta mai demult si o aplica in trafic zi de zi... fara respect pentru ceilalti participanti la trafic.
1. Reclamele Audi USA sunt pentru piata din USA, acolo unde astfel de reclame sunt permise, folosite si gustate de publicul american.
2. Audi vinde mai putine masini in USA decat Mercedes si BMW, in special datorita faptului ca au intrat mult mai tarziu pe piata americana decat ceilalti doi. Este un fapt si nu-l contesta nimeni, iar de aici pleaca si nevoia reclamelor de la punctul 1. In acelasi timp Audi vinde mai mult in Europa si China.
3. Cei care administreaza contul de Twitter al celor de la BMW nu sunt tocmai bine informati, in conditiile in care, la celasi salon auto de la Frankfurt 2011, atunci cand ei au adus conceptul I8 care prefata luminile laser, Audi a prezentat conceptul A2 si citez dintr-un articol Car&Driver "The rear fog light’s glow is produced by five laser diodes, an approach similar to the one BMW announced just last week.".
Din punctul meu de vedere frustrarea celor de la BMW nu are legatura cu reclamele, asa cum este subliniat in articol, si am sa incerc prin 3 link-uri sa gasesc sursa acesteia:
http://blog.caranddriver.com/bmw-working-to-bring-lasers-to-your-headlights-because-leds-are-just-so-audi/
http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/i/i8/2013/showroom/design.html
*Available in a special edition FROM THE END OF 2014 onwards.
http://www.gizmag.com/audi-r18-e-tron-laser-lights/30195/
Concluzia: BMW anunta in 2011 dezvoltarea unei tehnologii laser de iluminare si Audi o vor folosi primii pe o masina, in iunie la Cursa de 24 de ore de la Le Mans. De aici vine frustrarea, pentru ca cei de la BMW vroiau sa rupa gura targului si iluminarea cu laser sa fie asociata cu BMW, asa cum cea cu LED este asociata cu Audi, desi prima masina cu faruri LED a fost Lexus LS600.
P.S.: Cei de la BMW mai au totusi sansa sa fie primii la aplicarea pe o masina de serie :).
Ultimele comentarii
1012 in total