@ztele, poti banui pe oricare dintre cei care fac drive teste pentru AM ca se mai inspira din alta parte atunci cand scriu textul, dar nu pe @mircea. Este singurul caruia ii citesc integral "compunerea" pentru ca stie sa traga concluzii personale si sa fie obiectiv in acelasi timp. Pe de alta parte, la un eveniment de drive test sunt convins ca toata lumea primeste acelasi set de fotografii. PLM, ii iau apararea pentru ca vreau sa scrie mai des, pentru ca imi plac scrierile indraznete.
@Mircea, dupa ce am citit articolul, imi dau seama ca ti-a placut masina destul de mult :).
Oficial:
Cayman/ Cayman +PDK = 5.7/5.6 [motor 2.7L - 275cp] 51k/54k euro
Cayman S/Cayman S +PDK = 5/4.9 [motor 3.5L - 325cp] 64k/67k euro
Cayman GTS/Cayman GTS +PDK = 4.9/4.8 [motor 3.5L - 340cp] 73k/77
TT = 4.6 sec [motor 2L - 310cp]
Alfa 4C = 4.5 sec (motor 1.8L - 240 kg] undeva la 65k euro
Dar are doar 900 kg, mai mica, doar 2 locuri etc. Pe site-ul romanesc nu apare, deci s-ar putea ca Mircea sa aibe dreptate, insa nu vad ce relevanta are. Adica daca o vrei o poti cumpara din alta tara.
Designul vrea sa tradeze traditia in motorsport si aminteste cumva de silueta masinilor de curse Mercedes din era "sagetilor argintii". Personal insa, lasand la o parte trasaturle istorice, cred ca daca puneau sigla Hyundai nu se supara nimeni.
Gama DS la Citroen este o absurditate, in conditiile in care puteau ori ei, ori Peugeot sa se repozitioneze. Asa se canibalizeaza unii pe altii si mai pierd o gramada de bani pe dezvoltarea acestor modele fara succes. Tocmai de aceea sunt in situatia actuala, deloc placuta!
Ultimele comentarii
1012 in total