Personal chiar nu vad unde este problema si de ce atata suparare, din contra. Daca as avea o masina care sa ma duca in siguranta de la Bucuresti la Constanta, pe A2, de exemplu si eu sa pot dormi in timpul asta ar fi formidabil. As prefera sa fac orice altceva decat sa privesc peisajul deplorabil de pe A1 si sa depasesc camioane; sau sa dorm, in loc sa-mi crape ochii in cap pe autostrazile noastre neiluminate cand ma intorc seara de unde am treaba. Adica eu nu vad o asa mare placere sa conduc in linie dreapta, cu o viteza constanta timp de 1-2-3 ore, mai ales ca am vaga banuiala ca aceasta functie va fi un a optionala, un fel de pilot automat al zilelor noastre. Si daca Audi poate sa faca treaba asta din 2017, este excelent.
@mowgli, exagerezi si esti si subiectiv.
Ce vrajeala pe ei. Doua fraze mi-au atras atentia:
"problema a fost detectată de experţii săi în controlul calităţii [...] linie de cod nepotrivită [...] să prevină deschiderea airbag-urilor în caz de accident în anumite situaţii rare"
UIta sa mentioneze ca la 2 ani de la vanzare :D. Iar ultima parte este si mai tare, in sensul ca este un fel de trimitere la urmatoarea fraza care mi-a atras atentia ...
"Cei de la Audi nu au cunoştinţă de niciun incident legat de un model A4 sau un derivat al acestuia care să fi avut problema pe care o va remedia acest recall"
Traducere Audi pt clienti/potential clienti/iobagime: din cauza unei erori de programare, ar putea... defapt nici n-ar putea datorita raritatii, sa nu se deschida airbag-urile in cazul unui accident. Un lucru este clar, pana acum nu s-a intamplat si controlorii de calitate isi fac treaba.
Cel mai probabil, in realitatea: din diferite tari cu apa calda si spirit civic mai dezvoltat, au primit sesizari de la unitatile lor service, de masini avariate (si clienti neavariati, care nu s-au prins banuiesc) la care nu s-au deschis airbag-urile, desi ar fi trebuit. Ca sa evite neplaceri ulterioare (denigrare, procese etc) au cautat problema si acum vin cu rezolvarea.
@vianu, inainte sa scrii prostii aiurea pe aici, macar uitat-te la video. Audi are amabilitatea de ati spune in video la 2'20" ca "audi is the first manufacturer to test pilot driving in traffic" si prezinta si istoricul incercarilor anterioare acesteia. Da ce pv/a noastra, la experienta ta profesionala in domenii relevante, doar iti arunci un ochi si ti-ai facut o parere. Si idiotii astia de la Audi s-au pregatit de luni de zile. Bravo boss :D
Praf in ochi... o personalizare mai putin complexa, bazata pe pachete predefinite inseamna costuri de productie mai mici si mai multa eficienta si automatizare in procesul de productie. Clientii ar putea castiga, poate, mai multe optionale la un pret mai mic.
Ultimele comentarii
1012 in total