Hai lasati-o moarta ! 231 de cai putere din 2.0 . Asta inseamna 115CP /litru , deci cel mai performant motor turbo din clasa . BMW pe X5 nu are un asemenea motor pe benzina turbo, nici Mercedes pe ML si nici Audi pe Q7 . Ne raportam si la concurenta directa cand comparam ceva nu ?
@Mariane, hai sa nu provocam opinii in contradictoriu. Stiu si eu ca Hyundai inoveaza de la an la an. Coreenii sunt tot in crestere, fata de ce erau acum cativa ani, cand in Europa stateau in umbra, iar prezenta lor era destul de timida, cu modele precum Santa Fe si Accent. Noul Genesis are multe inovatii interesante precum si sistemul de aer condiţionat dotat cu senzor de CO2 (care previne şi somnolenţa la volan) si multe altele, dar sa spui ca BMW nu a inovat, mi se pare ceva nerofesional sincer. BMW acum multi ani testa masini pe hidrogen si multe alte inovatii.
ON TOPIC- BMW mereu a inovat in domeniul auto, doar ca nu mereu i-a priit fisa. E o miza de joc *de noroc* in industria auto, ori esti primul la vanzari , ori ajungi sa dai faliment, iar de la exclusivitate pana la a da faliment este un pas foarte mic. BMW-urile nu sunt masini exceptionale in materie de lux si confort ( pentru asta exista Mercedes-Benz, Cadillac, Lexus si Audi care incearca sa se adapteze in diferite moduri ), dar au un atuu aparte fata de restul , si anume - SPORTIVITATEA, capitol la care nu da gresi, doar ca pana la ambitia de a sfida perfectul mai este cale lunga, nu egaleaza un Dodge Challenger SRT Hellcat , la fel cum nici nu bate un Nissan GT-R NISMO pe 1/4 mile, in schimb placerea condusului este decisiva. In testele realizate de americani, modelul M4 a cam pierdut in fata altor rivali precum RC F, ATS V , C63 AMG pe 1/4 mile, in schimb la autoslalom ( cum ii spunem noi pe romaneste ) a iesit castigator.
Ca o incheiere, dupa parerea mea CT6 ramane etalon in acest segment in materie de lux, confort si sportivitatea unui CTS . De ce spun asta ? Fiindca masa mica a masinii va servii in avantajul acesteia .
Drumuri bune tuturor !
@@Ady Spataru
Cumetre, vezi ca si ''nebunia'' asta de septhar nou ''nu poate face acest lucru banal'' din moment ce e greu cat un multivan. Cea mai usoara limuzina din acest segment ramane totusi Cadillac CT6 , care este mai usor chiar si decat un seria 5. Modelul de baza cantareste 1.678 kg. Ia-te de mana cu al de sus, si duceti-va la culcare . Sunteti varza copilasi.
@Cosmin, du-te tata si fa-ti temele ca luni ai scoala, si iar te rogi la profesori sa te treaca de sfarsit de an.
Ca posesor de Golf 1.6 TDI imi vine sa ma mut la TSI sau chiar 2.2 diesel de pe Mazda 3 tocmai din cauza zgomotului infernal de enervant la relanti si in mers . Am condus Mazda 3 2.2 diesel la test drive si pt o clipa era sa cred ca conduc o varianta pe benzina, asta pana cand nu ma uitam la turometru si vedeam ca se plafoneaza la 4.500 rpm ( ca la orice diesel ) , atat de silentioase sunt dieselurile Mazda, ca sa stii si tu. Imi place masina mea, insa neajunsul asta e un mare dezavantaj, mai ales daca mai ai si un copil .
Dar asa cum ai zis, se poate rezolva totul cu Silent Coat, foarte bun pt antifonarea masinii . Drumuri bune tuturor !
Ultimele comentarii
40 in total