@Kap, Ca fan Mitsubishi, ar fi trebuit sa iti dai seama ca 2.0 295 cp de pe EVO este un motor mic turbo ( cel mai performant si rezistent motor turbo de 2.0 litri , chiar daca mai nou avem si 2.0 TFSI 300 HP ) .
In sfarsit! In ciuda preturilor, Lancer 1.6 MIVEC M/T care a mai ramas pe stoc costa 12.500 in programul rabla , el e vreo 14.000 in oferta de pe website. La banii astia ai urmatoarele dotari :
Aer conditionat automat / Torpedou cu refrigerare
•
Airbag-uri frontale pentru sofer si pasager / Airbag genunchi pentru sofer
•
Airbag-uri laterale pentru sofer si pasager si airbag-uri de tip cortina
•
Bancheta cu spatar complet rabatabil 60:40 si ancore ISO-FIX (x2) / cotiera centrala cu suport pentru pahare
•
Bare de protectie fata/spate in culoarea caroseriei
•
Centuri de siguranta cu 3 puncte de ancorare fata (pretensionate) / spate
•
Computer de bord cu display central multifunctional
•
Cotiera centrala fata cu spatiu depozitare si capac
•
Faruri halogen reglabile pe inaltime cu functie de tip “coming home” – stingere automata dupa parasirea vehiculului
•
Finisaj argintiu pentru panou bord si usi
•
Geamuri cu tenta verzuie
•
Geamuri fata/spate actionate electric cu comanda de la sofer
•
Grila radiator cromata / centura cromata laterala la nivelul geamurilor
•
Imobilizator electronic
•
Inchidere centralizata cu telecomanda prevazuta cu buton pentru deschiderea portbagajului si lumina de intampinare
•
Indicator de schimbare a vitezelor pentru optimizarea consumului de carburant
•
Jante aliaj usor 16” x 6,5” cu pneuri 205/60R16 / roata de rezerva de dimensiuni reduse (125/70D16)
•
Lampa ceata spate cu functie de stingere automata / Lampa stop centrala pe luneta
•
Levier schimbator de viteze si maneta frana de mana cu buton de eliberare cromat, imbracate in piele
•
Manere exterioare usi vopsite in culoarea caroseriei
•
Manere interioare usi cromate
•
Oglinzi exterioare incalzite si reglabile electric, in culoarea caroseriei
•
Placute de frana de tip sport (semi-metalice)
•
Proiectoare de ceata integrate in bara fata
•
Radio-CD player cu redare MP3 si conector audio / 6 difuzoare
•
Scaun sofer si volan reglabile pe inaltime
•
Semnalizare vizuala pentru franarea de urgenta (Emergency Stop Signal)
•
Sistem de autoaprindere a farurilor si senzor de ploaie
•
Sistem de control al stabilitatii si tractiunii M-ASTC (Mitsubishi Active Stability and Traction Control)
•
Sistem de franare cu ABS (Anti-lock Braking System); EBD (Electronic Brake-force Distribution) si BA (Brake Assist)
•
Tapiterie din material textil
•
Tetiere fata si spate reglabile pe inaltime (2 x fata; 3 x spate)
•
Volan imbracat in piele – model cu trei spite / comenzi audio pe volan
•
Deci dotari inexistente la concurenta, la acest pret.
Inca o confirmare ca TURBO= MARKETING
Audi A1 1.0 TFSI 95CP = 11,1 sec +5 cp pe langa 1.5 de pe M2
Consumul mediu la 1.0 TFSI = 9.1 litri/100 . Deci cum e cu turbo si consumul redus ''iubitii'' mei ? Sau cu performantele astea la turbo ? Ne luam si dupa cifre cand comparam nu ?
Ma repet inca odata : Omaneni BUNI ,pe langa volumul motorului, mai conteaza si admisia (emisia , etc).
Pentru asta se proiecteaza o galerie de admisie , dupa cum se doreste.
Daca se proiecteaza o galerie de admisie cu minim rezistenta, air flow-ul e super, iar motoru trage usor aer inauntru , respectiv poate arde mai multa benzina.
Deci se confirma ce am zis si ieri. Motoare turbo= MARKETING= SPALARE PE CREIER, nu au nici un AVANTAJ , in afara de impozit mai mic cu (20 lei , care inseamna nimic ), in rest fata de un N/A , un motor turbo obtine performante deosebit de slabe , consum ridicat , si o fiabilitate mediocra.
Si niste teste americane cu Mazda 6 ( ca tot suntem la o stire cu Mazda ), au obtinut un consum de 8.11L/100km in medie, adica fix ca Octavia RS 2.0 Turbo, care tot ei au testat-o .
http://m.caranddriver.com/reviews/2016-mazda-6-i-grand-touring-test-review
Deci se confirma de foarte multe ori. Doar ''specialistii'' ca @mowgli, @dan_grc, @lache, nu vad lucrul asta, ei vad peste cu ochelarii de cal 3D simetrici.
@alexdorin,
Sunt in comun de acord cu tine. In minte mi se invart si alte masini care inca arata bine in 2015, chiar si dupa mult timp, par decente si inca moderne, spre exemplu : Ford Mondeo mk3 , un model lansat acum de mai bine de 10 ani, Renault Megane 2 lansat mai bine de zece ani, Toyota Avensis 2 lansat putin peste 10 ani, Fiat stilo la fel, Chrysler PT Cruiser, Daewoo Nubira 2, Hyundai Accent mk3, Hyundai Tucson , si alte cateva se tin in continuare bine ca design, fata de alte ''table drepte'' din 2015 . Doar ca Lancer ofera acel ''ceva'' pe care putine sedanuri compacte accesibile le au.
@LauCalin, lasa WRC, nu vezi de prea multe ori Golf in campionate de raliuri alergand de zori pe drumuri forestiere destul de stricate, fara ca acestea sa fi intervenit la motor. Zici ca in ziua de azi nu mai conteaza fiabilitatea ? Conteaza! Nimeni nu isi permite ''luxul'' sa dea 20 de mii pe o masina noua si sa stie ca peste un timp va schimba injectoarele de 3-4 ori, sau turbina, tacheti, culbutori , jiglere ( dau exemplu )etc , cel putin nu in RO unde romanul simplu de rand aproape ca intra in soc cand vede pana si acul la benzina aproape de ''rosu'' si cand se gandeste ca trebuie sa alimenteze iar de 200 ron ca sa ii ajunga cel putin 2 saptamani pana la munca. Deci 200 RON dar 20 mii euro ? I-a gandeste si tu limpede ?
Ultimele comentarii
40 in total