O tehnologie care a fost folosita si refolosita, nimic ''inovator.. Tesla la momentul de fata ramane cea mai performanta marca in materie de motoare electrice.
@da! tin sa cad in comun de acord cu tine. VW mai are de lucrat si la altceva in afara de acumulatori. Constipatele ( motoare putin spus ) de 1.2 sau 2.0 TSI cu puteri de pana la 420 cp , ce garantie vr oferii ? Fratilor wastegate-ul ala la cate operatii credeti ca va rezista, daca va fi supusa non stop la multe drag racing-uri fiind o masina de performanta ? Cu motoare aspirate de acceasi putere dar V8 , va spun de pe acum ca nu va avea sanse. Nici macar cu cel mai slab HEMI, adica 5.7 380 CP, cel de 6.4 dezvolta 485 CP, ia grosul dezvolta 707 CP. Deci nu are sanse .. Orikcum un 6.2 Hellcat crapa cat un BMW x6M in medie la consum, conform testelor americane. Deci, slabi nemtii cu ingineria.
Mazda, nu mai trebuie sa demonstreze nimic, cu acest viitor MPS care 100% va arata fenomenal ca toate modelele acestui brand de altfel.
Mazda a demontsrat deja cu modele mai mici, ca motorul aspirat de 1.5 90 CP este mai rapid cu 1,4 sec decat motoarele de ''aspirator'' supraalimentate si cu putere egala ( cu 5 cai in plus la A1 ).
La fel cum Mazda 6 2.5 192 cp a demonstrat in testele americane ca are un consum similar cu Octavia RS cu motor de cilindree mai mica dar cu 30 cp mai mult.
Deci cam e posibil sa fie ''peste Golf'' , la anumite capitole. Nu o sa ma laud, am Golf dar recunosc ca sunt si alte masini interesante in acest segment, cum ar fi : Honda Civic Facelift 1.6D 120 CP, Ford Focus 2.0 , Mazda 3 , Ceed GT etc
@Laucalin.
Pai, Daimler era unul dintre actionarii Mitsubishii, iar Boulay era responsabil de designul Mitsubishi. Dar acum sunt cam pe cont propriu, cu toate ca designul unor modele ma cam lasa rece. Dar Colt cu motorul pe benzina striga Mitsubishi oricum, nu doar sunetul, si anumite elemente. Space Star, e o masina simpla de clasa mica la locul ei, care nu vrea sa epateze si nici nu se etaleaza ca ''simbol'' al modernismului in clasa. Dar asa cum ai spus tu, mai e de lucrat pana sa se puna cu Clio, Fiesta, Fabia si mai nou Mazda 2 care dupa mine si restul pare cea mai interesanta din acest segment. As mai adauga si Swift 1.2 94 cu tractiune 4x4 , si singura din segment care poate ''trage'' cu toate 4 roti motrice.
Eu in prezent detin un Golf 7 cumparat in sistem de finantare leasing. Singurul lucru care m-a facut sa-mi cumpar Golf a fost oferta pe care mi-a pus-o la dispozitie dealerul respectiv ( 14,600 euro ) si cateva chestii moderne. Cum eu nu sunt un fan de motoare de ''aspirator'' ( supraalimentate benzina dupa cum ai citit in postarile mele ), am ales diesel , fiindca alta motorizare nu aveam ce alege pt Golf ( aspirate nu au in oferta ). Masina e confortabila si cat de cat moderna, nu e o masina sportiva, trebuie sa astept pana intra turbina ca sa fac un demaraj decent , si nici una care sa consume putin. E diferenta mare intre cifrele de consum care le afiseaza VW in fisa tehnica si cele reale obtinute de mine. Insonorizarea este relativ decenta, nu cea mai buna din clasa, se aude destul de tare troncanitul de diesel cand stai la semafor, trepideaza putin si schimbatorul, iar cum eu pun de multe ori maruntisul care mi-l da la rest , fix in spatiile de depozitare din usi, incepe sa blingane :))) . Dar aici nu-i neaparat vina masinii . Tinuta de drum este decenta, directia mult prea asistata si artificiala, stabilitatea destul de eligibila la viteze de peste 60km/h pe viraje, spatiu interior decent ca pe o compacta, conectivitatea buna. Nu imi place acel plastic lucios gri de pe consola centrala, imi da senzatia de ieftin si mai trosneste din cand in cand cand i-au cate o groapa ( de fapt cratere, putin spus gropi ), in rest imi place masina. Dar trebuie sa recunosc, nu-i un etalon al clasei, nu vreau sa ma laud sa spun ca e ''cea mai tare'' , cea ''mai performanta'' etc. E o masina de oras care te transporta fara probleme de la A la B si cam atat , nu sa te duci in dorobanti ''la agatat gagici'' cu ea :) .Nu pt asta a fost facuta . Daca vrei diversitate si atractie cand mergi pe strada cumperi Mazda 3 sau Honda Civic facelift.
@adi, incerc sa cad in comun de acord cu tine si sa-ti respect opinia. Intr-un final chiar ti-o respect, gusturile nu se discuta, doar ca ai dat cu ''bata-n balta'' fix la fraza care tocmai am explicato eu mai sus cu ''drag racing-ul'' . Nu te supara ca-ti zic, dar trebuie sa mai studiezi acest fenomen. Tu zici ca ''si dk faci 3 drag race-uri consecutive 0 - 250, tot skoda le va castiga'' , ce te face sa crezi asta , odata ce la acest motor daca nu s-ar fi deschis wastegate-ul ar creste presiunea gazelor in galeria de emisie si temperatura. Si ce te face sa crezi ca Octavia RS prinde fix 250 ? Te referi la puterea constructiva , dar practica e alta. La fel cum pe hartie spune ca un astel de motor T/A cosuma mai putin decat un N/A. Total GRESIT.
Orikum, iti respect comentariul civilizat, di argumentarea de bun simt de care ai dat dovada . La cati mai multi km cu masina pe care o ai. Drumuri bune !
Ultimele comentarii
40 in total