@ fanskoda... Prețul e unul asemănător cu skoda, într-adevăr spațiul e mai mare la superb, în special la portbagaj, dar nu toți pleacă cu toată casa după ei. Ca sa spui ca sunt neîncăpătoare înseamnă că nu te-ai urcat fizic în Niro, xceed sau ceed. Cât spațiu ai avea nevoie? Ai vrea sa stai ca într-un maybach? Sau ca pe canapeaua de acasă? Iar e-Niro e electric, vezi ca exista și varianta hybrid sau phev la alte preturi și o autonomie mult mai mare ca la skoda. Nu comparam mango cu struguri. Ca și fost posesor de 2 modele skoda și 1 model Hyundai în trecut, iar în prezent un kia printre mașinile familiei, îți spun sincer ca pe viitor tot kia/Hyundai as alege între cele doua branduri din varii motive. Ma bate gândul la un hybrid pe viitor, momentan nu as merge pe electric. Oricum probabil ca va scădea prețul în următorii ani la hybrid, phev sau electric. Cat despre ce alege fiecare e vorba de gusturi, mie unu Passat îmi lasă impresia unui cosciug, asa l-am asociat dintotdeauna. Poate sunt eu subiectiv. Iar preturile au crescut în ultimii ani la kia pentru ca au crescut și în calitate și în vânzări, totul se reduce la cerere și oferta. Acum câțiva ani aveau alte preturi cu discount uri mai mari, probabil ca vor schimba strategia dacă scad în vânzări. Oricum am văzut foarte multe kia și Hyundai atât în vestul Europei, Asia, America de Sud și state, deci nu e relevant doar ce credem noi romanii despre mașini. Nu or fi toți ceilalți prosti.
Fiecare cumpăra ce vrea. Ăștia care se cred ei asa deștepți și nu au auzit în viata lor decât de eternele sh uri din "alemania", mult succes. Între timp mai documentați-vă pe review uri internaționale ca sunt o grămadă pe YouTube despre motoarele puretch, care sunt printre cele mai bune. Faceți un test drive cu peugeot 3008 ca e moca. Vorbiți în cunoștință de cauza? Ați condus asa ceva? Sau doar din auzite de la vecinu, unchiu' etc are au avut și ei prin anii 90 o mașină franțuzească și le știu pe toate?! Plus ca exista colaborări cunoscute cu mărci nemțești, sa nu uitam ca pana nu demult a fost o colaborare între bavarezi și peugeot, la fel cum motoare franțuzești au fost folosite și de conaționalii "nemtzisori" din Stuttgart. Iar Faurecia, parca în ograda PSA un nume mare în industria automotiva, face încă scaune, borduri, interioare și altele inclusiv pt mașini premium nemțești.
Acum 20-25 de ani urmăream BMW ca orice alt brand, astăzi însă devine tot mai reprezentativ pentru cocalari, snobi, grandomani, și dacă ne uitam și prin lumea interlopa cam astea predomina la mașinile lor. Asta e o simpla realitate, nu am nimic cu acest brand, dar când vad cine e la volan.... În cele mai multe cazuri, ca mai sunt și foarte mici excepții.
Intr-adevar, acel extra șpațiu din portbagaj vine din păcate dintr-un plastic care se poate deteriora foarte ușor. De altfel, mașinuța e simpatica. În realitate pare mai mare și mai ok decât în poze.
Din păcate nu exagerez când spun ca peste 90% din șoferii BMW nu știu ce e aia semnalizare, sau bun simt în trafic. Nu mai zic câți tembeli cu " biemveu" tureaza motorul de parca ar fi la nascar, sa arate ei ce tarzani, pardon țărănoi sunt de fapt. Dacă ai un bebe care doarme în scoică, ferească Dumnezeu sa treacă un cocalar cu BMW pe lângă tine, ca se trezește instant de la turațiile oligofrenilor. Îmi cer scuze pt ceilalti 10%,, rectific 5% ca nu greșesc, care or fi altfel. Oare de ce o fi un brand asa de preferat pt cei cu tenul mai bronzat?
Ultimele comentarii
39 in total