Eu zic ca masina e foarte ok, unul dintre cele mai reușite suv-uri, ca design. Mie nu mi s-a părut în nici un fel ca s-ar bâlbâi cutia. E o cutie automata cu convertizor, de la Aisin, una dintre cele mai fiabile și mai bune, folosita de Toyota și Lexus. O regăsești și pe 3008, o mașină foarte reușită. AT va fi întotdeauna diferita de CVT sau Dublu ambreiaj, fiecare are avantajele ei, Dublu ambreiaj (DCT, sau DSG ori EDC) e mai rapida, CVT mai liniara și mai lentă, mai confortabila totuși, și AT care are avantajul fiabilității fata de primele doua. Acuma depinde de fiecare ce alege. Probabil dacă ai condus alt tip de cutie automata, evident ca se simte diferit, se simte
la schimbarea treptelor ceea ce e absolut normal la acest tip de cutie.
O opțiune bună, cu un raport calitate/dotari/ preț f ok fata de multe branduri. Totuși, vad ca i-ați dat 4.1 la fel ca Tucson (e adevarat acolo ați testat diesel, aici benzina), și mai mult decât sportage, care a primit doar 3.9. Arata foarte bine la interior, e adevărat, și poate or fi rezolvat problemele tehnice din trecut,dar parca nu l-aș vedea momentan la fel sau peste Hyundai / Kia, nici ca fiabilitate, nici ca design, și nu mai zic de service.
Mai era și Kia Optima, asta parca în clasa cu superb. Care parca luase titlul de mașină anului în SUA acum câțiva ani, varianta hybrid. Poate ma înșel. Sau o fi fost vreo skoda? Poate e-citigo ca aia sigur e încăpătoare și nu e un cotet neîncăpător ca Niro :)))
fan skoda - eu nu am afirmat ca ar fi în aceeași clasa, tu le-ai băgat în comparație făcând referire la dimensiuni, și aici nu te contrazic . Eu ți-am răspuns ca nu toată lumea când cumpăra o mașină, în prețul respectiv se uita sa fie cu cel mai mare portbagaj, cel mai mare spațiu pe bancheta, etc. Oamenii sunt diferiți, slava domnului și fiecare are criteriile lui, ce mi se pare mie sau ție ca se merita sau nu, asta depinde de fiecare. Mai spuneam ca Niro are varianta hybrid și phev, pe lângă cea electrica. La cea hybrid se lauda cei de la kia ca e masina care a reușit recordul de 1600 km dintr un singur plin. Iar la varianta electrica ar avea o autonomie de 455 km în ciclul wltp combinat sau 615 km wltp ciclul urban. Iar prețurile difera de la hybrid la phev și la electric. Aici am spus ca nu comparam una cu alta. Ziceai de e-Niro ca e 45000, iar skoda care e phev 36000, pai una e electrica, alta phev, de unde comparație?
Referitor la întrebarea ta legata de prostii care cumpără sau dau banii pe asa ceva afla ca din 2016 încoace s-au vândut la nivel mondial peste 200 000 Niro hybrid+phev, din care vreo 65000 în Euro. Electrice vom vedea pe viitor ce și cum.
Ultimele comentarii
39 in total