Fanele skoda ce te face sa crezi ca nu va ieși sau nu prea va ieși din oraș? Adică cei care nu au mai multe mașini, și au una singura ca masina personala, sau masina familiei, ca sunt mulți, crezi ca nu vor mai merge în concediu fiindcă au o corsa, sau clio, sau polo, sau orice altceva care nu are un portbagaj imens, sau dimensiuni de escalade? Sau nu mai fac câte o ieșire de weekend? Sa știi ca la un portbagaj de 300l încape și un troler de dimensiuni medii, și un cărucior de copil pliat, plus vreo 2 rucsace și o sacoșă printre ele, fără sa fie burdușit portbagajul. Am văzut multă lume în concediu chiar și cu matiz, sau toyota aygo. De fapt, majoritatea mașinilor personale, fie ca sunt de dimensiuni mici, medii sau mari se plimba 90% prin oraș, chiar și gle, x5, volvo xc90, skoda kodiaq, etc care nu sunt masini "de oras", cel mai mult le vei vedea tot în oraș. Ma refer la cele personale, la cei care locuiesc in oras. Eu am văzut în concedii, ieșiri de weekend o grămadă de mașini de toate dimensiunile și pe autostrada, și pe drumurile naționale, și cu siguranță majoritatea nu erau mașini de munca. Și la noi și peste granița. Nu cred ca predomina o clasa sau o dimensiune anume, ci pur și simplu ce are fiecare. Vara pe drumul spre mare sau munte, în perioada sărbătorilor când mai toți sunt liberi și șoselele sunt aglomerate ai făcut tu o statistica și ai văzut ca nu sunt mașini din clase mici la drum lung? Nu mai merg oamenii la ski sau la mare cu masina fiindcă au corsa? Pai cu trenul sau microbuzul crezi ca pot lua mai mult bagaj ca în portbagajul ala de 300l? Lămurește-mă și pe mine. Eu am mers în concediu sau la drum lung în afara orașului și cu subcompacta, și cu compacta și cu suv compact și cu pickup, și cu sedan mediu și am avut în portbagaj mereu ce am avut nevoie și m-am mulat nevoilor. Ideea e ca și o mașină de dimensiunile corsei poate satisface lejer nevoile generale ale unei familii, nu trebuie sa aibă portbagaj sa care porcu sau sa ii de varza :))
este 32800 prețul de lista fără discount luat în calcul varianta benzina mild hibrid, Gt plus, cu awd, transmisie automata, cu bsm, rcta, mrcc, scaune încălzite, sistem bose, hayon electric și multe altele. Fa o configurare și vei vedea. Asta într-o echipare în care ai mai mult decât îți trebuie, cu tot ce vrei, însă poți opta și pe variante mult mai ieftine, prețul de plecare fiind cu vreo 10000 mai puțin, fwd și cutie manuala. E adevărat e mai scumpa cu 3-4000 cel puțin pe aceleași dotări ca la o parte din concurenta, însă e o mașină frumoasa și cine e dispus sa dea 30000 pe o mașină s-ar putea sa treaca peste acea diferenta dacă e fan mazda, mai ales ca e eleganta și confortabila, cu materiale de calitate. Ca performante intr-adevar sunt alte modele în fata ei, însă depinde pe ce pune fiecare accentul.
Raducule ia luminează-ne tu de ce ar fi o prostie de marca?
Înțeleg ca ai avut vreo masina din grupul PSA și ai avut probleme sau ceva nemulțumiri. Baga și tu niște detalii ca oamenii sunt curioși sa afle, nu de alta da sa nu facă vreo prostie sa își cumpere.
Am condus mașini din grupul PSA și chiar soția are una și îți spun sincer sunt foarte ok, prea puține de reproșat.
Chiar și cei de la BMW foloseau motoare de la ei ca să îți faci o idee. Sa nu uitam de Faurecia, o companie din ograda lor care face destule accesorii pentru mașini nemțești premium., și se regăsesc și pe ale lor.
Dacă tot ai dat drumul la carcalac, măcar zi-ne și noua sa știm despre ce e vorba.
Simpatica masina, parca e un rav 4 în miniatura ( cel puțin din profil). Sa vedem și lista de preturi, teoretic ar trebui sa se situeze sub Ch-r. Sa vedem cât va fi o hibrida cu cutie automata ca preț.
@Ace - Ch-r varianta pe benzina are garda de 16. Cea hibrida o are de doar 14.8.
Cred totuși ca va avea un preț de lista sub 18000 ca preț de plecare, fără a vorbi de discount, dar cine știe? Vom vedea. Ch-r varianta benzina pleca de pe la 19000 iar cea hibrid de la 24000, iar ca discount uri, bonusuri etc erau și pana la 3000 euro. Nu vad de ce ar fi mai scump ca un Ch-r.
Ultimele comentarii
39 in total