Te inteleg, la fel ca pe @Juliana.
Din pacate, nu toti dealerii (si aici nu ma refer numai la Citroen) stiu sa isi faca treaba asa cum trebuie. Este din nefericire, "boala" de care suferim toti romanii. Sau aproape toti. Intre pe forum, pe www.clubc4.ro, sau www.clubcitroen.ro si o sa vezi plusuri si minusuri la TOTI dealerii. Mai mult, cauta si pe alte forumuri (vezi Astra, Volvo, Mazda, etc) si vei constata ca si ei au aceleasi probleme cu o parte din service-uri. Ca sa le iau "apararea", o sa vezi ca la majoritatea service-urilor, rotatia de personal este destul de mare. Cei pe care ii vei gasi acolo ani de zile, au o atitudine normala, pozitiva. Ceilalti, azi vin, maine pleaca, de unde si "dorul de munca" pe care-l au.
In toata tara, se pare ca sunt numai cateva service-uri / dealeri care au un procent foarte mare de clienti multumiti. Si chiar si ei, cei care sunt recunoscuti ca fiind mai mult decat ok, au parte de clienti nemultumiti.
Te inteleg foarte bine, este o problema generalizata, nu numai la Fetcom Suceava se intampla asta. Sa vezi distractie la Porsche Bucuresti, la toate service-urile lor. Ceea ce s-a intamplat la Fetcom (fara suparare) e parfum. Sunt cazuri mult mai grele si mai rele, si nu numai la service-uri Citroen, ci si la firme cu "nume grele".
PS. Presupun ca Fetcom este service-ul in cauza, iar daca nu, imi cer scuze anticipat.
Asa este... Fac niste masini frumoase cei de la Citroen.
Uitati aici si celebrul concept C-Sport Lounge:
http://www.clubc4.ro/viewtopic.php?p=106454#p106454
De Citroen GT cred ca nu trebuie sa mai spun nimic :)
Uitati-l aici, pe strada: http://www.youtube.com/watch?v=jOfBMRKLCCA&e
PS. Mi-am facut cont, sunt acelasi Bogdan sau B de mai devreme.
Ultimele comentarii
4 in total