Consumul redus la turboaspirate ESTE O ILUZIE. Raportul de benzina/aer la un motor pe benzina TREBUIE sa ramana ACELAȘI - 14.7:1 !!!!! Prin urmare, daca bag un turbocompresor, modific parametrii din ECU, ca acesta sa arunce mai multa benzina, nu? Ca raportul sa se pastreze, trebuie sa cresc si cantitatea de benzina , nu? Deci, consumul masinii e dictat in MARE PARTE de PUTEREA MAXIMA , DISTRIBUTIA puterii pe banda de turatii și MANIERA de condus!!!
@@LauCalin , are o doza de adevar in ceea ce a scris mai sus.
@bbb , bai, daca nu sunt fan asta nu inseamna ca NU am voie sa imi expun punctul de vedere - unu la mana , 2 la mana - nu sunt fan al masinile europene , și 3 la mana - daca nu sunt FAN al masinilor japoneze, asta nu inseamna ca URASC masinile japoneze.
Pe viitor - nu-mi da sfaturi. Fac ce vreau!
Da , am cont de 2 zile si ?? Habar nu am cine este Ivanoff...daca parerile coincid nu inseamna ca "e amic" sau alte chestii...
Si dac-am presupune ca da -a tunci care-i problema ? Comentam masini sau oameni ?
Ultimele comentarii
325 in total